פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיב ואיכות הבגדים. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מספר פריטים - סריגים- בחנות קסטרו סיטי אשדוד.
פריט אחד מהעונה הקודמת וארבע מהעונה הנוכחית, הפריט- טוניקה סריג שורה, נפרם טוטאלי מהתפרים בצוואר, שלחתי לתיקון בחזרה בחנות- נמסר שהפריט לא בר תיקון, ומוכנים לזכות אותי -רק- ב 79.99 שקל, כאשר שילמתי עליו 199 שקל.
הפריט השני, טוניקה סריג שרוול קצר, גם כן נפרם באיזור החזה, השימלה נפרמה באיזור בית השחי, שלושה חודשים אני מתנהלת מולם וכלום לא עוזר, אין לי את הקבלה, הפריטים מופיעים בחנות במחיר מלא, ואותי רוצים לזכות ב50 אחוז בלבד. בטענה שזו סחורה מעונה קודמת. בסניף באשדוד לא עונים לטלפון, בשירות הלקוחות יש רק מענה טלפוני, שיגרתי פקס, וכלום אין תגובה למעט "זיכוי כספי ב50 אחוז מערך הפריט" חוצפה שאין כדוגמתה, שילמתי במיטב כספי בקניה הזו על סחורה סוג ג'??? על פריטים שנקרעים לאחר שימוש די קצר יחסית???
אבקש התערבות בנדון.
עלבון ללוקחות!!! סוג הנזק :
החזר כספי מלא מול תשלום מלא. - ורק משום שהוא נפרם ולא בר תיקון. פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה