פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ביותר של קבלת זיכוי על מוצר פגום! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קניתי חולצה בקסטרו מן בקניון רמת אביב, החולצה התגלתה כפגומה ולכן נגשתי לסניף בנס תיונה על מנת להחליף את המוצר.
בסניף בנס ציונה לקחו את החולצה לבדיקה וקיבלתי טופס תיקון.
כשבועיים מאוחר יותר התקשרה המוכרת מהחנות והודיע כי אין אפשרות לתקן את החולצה ולכן אנחנו מוזמנים לגשת לכל אחת מחנויות הרשת ולקבל בתמורה זיכוי עבור החולצה הפגומה.
מספר ימים לאחר מכן ניגשתי לחנות בחדרה וביקשתי לממש את הזיכוי - החנות בחדרה כלל לא ידעה במה מדובר והמוכרת טענה כי אם אין לי זיכוי או מוצר ביד אין לה דרך לעזור לי ולכן עלי לפנות לשירות לקוחות.
פניתי לשירות לקוחות ובמשך כחודש ביקשתי שיעבירו אלי את הזיכוי לחדרה .
אחרי יותר מחודש קיבלתי SMS לנייד שלי שהזיכוי הגיע לחדרה ושאני מוזמנת להגיע לממש אותו. כשהגעתי לסניף בחדרה שוב לא ידעו במה מדובר - לא נמצא הזיכוי. המוכרת בסניף הבטיחה לי שתבדק את נושא ותחזור אלי ביום למחורת. יומיים לאחר מכן חזרה אלי המוכרת מחדרה והסבירה שחלה איזושהי טעות ועכשיו השירות לקוחות שולח את הזיכוי ובעוד מספר ימים הוא יגיע.
מספר ימים לאחר מכן הושארה הודעה במענה הקולי של בנייד והודיעו על כך השזיכוי נמצא בחנות בחדרה.
אתמול - ניגשתי שוב לסניף - ושוב הזיכוי לא נמצא!!!
פשוט טיפול בזוי -הזמן והכסף שהוצאתי בטירטור עם השירות לקוחות של קסטרו פשוט לא הגיוני!!!
עברו 4 חודשים מהיום בו השארתי את החולצה לתיקון בנס ציונה ועדיין לא קיבלתי מענה לבעיה.
כספי סוג הנזק :
קבלת הזיכוי ופיצוי הולם!! פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה