פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן זיכוי או החלפה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
קניון מול הים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.באמצע חודש מאי רכשתי לבעלי 2 חולצות מכיוון שהיתה לי התלבטות בבחירת אחת מהחולצות ,לבסוף הוא בחר את החולצה שרצה והייתי אמורה להזדכות על החולצה השניה בשבוע הראשון לא יצא לי ללכת לסניף קרית אונו שם נרכשה החולצה לכן חשבתי שאם אני נוסעת שבוע לאילת שלא יעברו לי זמן ההחלפה שזה שבועיים מקניה לכן החלטתי לקחת את החולצה איתי .פניתי לסניף בכדי לקבל זיכוי שם נאמר לי שאם אני רוצה זיכוי הוא יהיה בשווי הסכום באילת כלומר שעלי לספוג את המע"מ מה שלא תואם את מחיר הקניה שלי אמרתי למוכרת שלא מקובל עלי ואם אפשר לפחות להחליף פריט תמורת פריט היא אמרה את תקבלי את הפריט שאת בוחרת בסכום שנמכר בת"א למרות שאני מבצעת רכישה בעיר ללא מע"מ גם לזה לא הסכמתי וביקשתי מהמוכרת שתתעד לי בכתב שלא מוכנה לתת לי זיכוי כפי ששילמתי היא פשוט רשמה על הקבלה זיכוי ינתן ללא מע"מ בלי שום בעיה .השאלה שלי היא כזו מה ההנחיות לגבי רכישת מוצרים מאילת והחלפתם באזור מרכז ולהיפך כי פשוט נראה שחברות רבות עם נהלים שונים .
הכל סוג הנזק :
שיהיו כללים ברורים לרוכשים מאזור של מע"מ מול קניה של פריטים שנקנים באילת מבלי להטעות את הצרכן פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה