פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי חולצה מחנות קסטרומן עבור בעלי לאירוע מיועד ,כאשר הגיע יום האירוע ובעלי רצה ללבוש את החולצה גילינו כי כל הכפתורים בחולצה פרומים. כאשר ניגשתי לחנות להחלפת המוצר נאמר לי כי אין החברה מחליפה מוצר פגום אלא רק מתקנת סרבתי ולא הסכמתי לקבל מוצר מתוקן . נאמר לי ע" המוכרת כי האפשרות היחידה היא לפנות לשרות לקוחות של החברה פניתי אליהם ושם קיבלתי את אותה התשובה ושאין אפשרות אחרת. לאחר דין ודברים הבטיחו שיבדקו ויחזרו אלי הפעם היתה תשובתם שיזכו אותי במחיר של סוף עונה מכיוון שהחולצה כבר לא במלאי והם אינם מעוניינים לזכות אותי בחולצה מדגם אחר כמובן שלא הסכמתי משום שמחיר החולצה ירד ליותר מ-50% ואיני מוכנה לקבל מהם כל סוג של פשרה. אודה לטיפולכם.
עוגמת נפש ובזבו ז זמן סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה