פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר שנקנה יום לפני ובנוסף יחס של עובדי החנת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך פתח תקווה כתובת:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחנות ב-22.03.2010 וקניתי נעליים לא לפני שמדדתי אותם. למחרת בבוקר נעלתי את הנעליים ולאחר הליכה קצרה עימם בביתי, הבנתי שקניתי את המידה הלא נכונה כי הן קטנות עליי. באותו יום נכנסתי לאותו סניף בעזריאלי ונתקלתי ביחס מזלזל של העובדים בחנות. תחילה ניגשתי לאחת המוכרות וסיפרתי לה את הבעיה והיא הביטה בי במבט של "מה את רוצה ממני"? והפנתה אותי לעובד אחר בטענה שהיא עובדת חדשה, אותו עובד אחר לאחר שסיפרתי לו את הסיפור וביקשתי ממנו אם אפשר להחליף לי את הנעליים, קטע אותי בצורה מזלזלת ואמר לי: "מה את רוצה ממני?, אני לא בקופה, אני לא מבין בזה, למה הפנו אותך אליי", הייתי בשוק, בחיים לא נתקלתי ביחס כזה בוטה. לאחר מכן פנה אליי אחראי המשמרת ולאחר שהסברתי לו את הבעיה, הוא פשוט הביא לי זוג נעליים חדשות במידה יותר גדולה כפי שביקשתי, פניתי לקופה בכדי שיחליפו לי את הזוג, הקופאית החלה את תהליך ההחלפה, עד שהאחראי על הקופאיות ראה את הנעליים ועל פי הסוליות הוא החליט לא להחליף לי את הנעליים. הסברתי לו בצורה יפה שקניתי את הנעליים במידה 37 וכשמדדתי אותם הם היו בסדר, אך היום בבוקר כשנעלתי אותם הם לא היו לי נוחות בכלל ושבכלל לא הלכתי איתם. הוא פשוט לא היה מוכן להקשיב לי, הוא אמר לי שאני משקרת. נפגעתי מהבוטות, מהיחס המזלזל על יד כל האנשים שעמדו בקופה. אני חייבת לציין שאני לא אוהבת להתעמת, אני אוהבת את רשת קסטרו, אני קונה שם הרבה, ואף פעם לא התאכזבתי כמו היום. בסופו של דבר הרגשתי חסרת אונים, מרוב עצבים לקחתי את הנעליים שקטנות עליי ויצאתי מהחנות. נשארתי עם נעליים חדשות שקטנות עליי במידה, אחראי על הקופות החליט שלא לבוא לקראתי ובד בבד להעליב אותי ולקרוא לי שקרנית. חבל לי שלא לקחתי את שמו של העובד החוצפן. חשוב לי לציין שניסיתי כמה וכמה פעמים להתקשר לחנות בעזריאלי בכדי לבקש את השם של העובד אבל אין מענה.
אני מבחינתי לא רוצה להכנס לרשת קסטרו יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה