פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מועדון לקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב העתק המכתב אשר נשלח לרשת (טרם התקבלה תגובה מהרשת).

שלום רב,
לפני כשנה הצטרפתי למועדון הלקוחות של חברתכם. בעת ההצטרפות, הוסבר לי על ידי המוכר/ת כי בכל קניה נצברות לזכותי נקודות אשר תוכלנה לשמש אותי בקניותיי הבאות, כלומר הנקודות מהוות תחליף למזומן. עד כה צברתי כ- 220 נקודות.
שלשום ביקרתי בחנות בקניון קרית אונו והתכוונתי לרכוש מכנס העולה כ- 300 ש"ח. ביקשתי מהמוכרת בחנות לנצל את הנקודות שנצברו לזכותי ואת ההפרש לשלם במזומן.
להפתעתי, המוכרת סירבה וטענה כי מאחר ועלות המכנס גבוה מהנקודות שנצברו לזכותי לא ניתן להשתמש בנקודות הנ"ל. לטענתה, הנקודות תקפות רק בתנאי שעלות המוצר שנרכש נמוכה ממספר הנקודות.
הדבר נשמע לי תמוה ביותר, שהרי לטענתכם הנקודות שוות למזומן ולפיכך, לא ברור לי מדוע יש התניה של השימוש בהן, ומדוע לא ניתן להשתמש בהן בכל קניה.
המצב הנ"ל מביא לכך שהאופציה לשימוש בנקודות הנ"ל מצטמצם, וכך ההטבה שהנקודות הללו אמורות להעניק מתבטלת לחלוטין.
ברצוני לציין כי הנני חבר מועדון במספר חנויות בגדים נוספות, ולעולם לא נתקלתי בהתניה שכזו לגבי הנקודות שצברתי לזכותי.
לפיכך, אבקש לבטל את חברותי במועדון הלקוחות של חברתכם והחזיר לי את דמי החברות לאלתר.
הטעיה סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה