|
|
|
|
|
|
אי מתן תשובה הוגנת ומספקת ע"י קסטרו לתלונה מספר 50397 |
נושא התלונה: |
ארז יצחק |
שם/כינוי: |
יום שישי 14 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
כפר סבא |
כתובת: |
קניון G |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים התקבלה תשובה מחברת קסטרו שלאחר בדיקה נוספת במעבדתם מסקנתם היא שהחולצה כובסה במכונה עם חומרים לא מתאימים. חרף מחאותי וידיעתי המוחלטת שהחולצה נשטפה ידנית אך ורק במים פושרים ללא שום תוסף , המוכר עמד על כך שזו התשובה של קסטרו.
אני דורש מהחברה פיצוי הולם על הרכישה הלא מוצלחת שלא ניתן להנות משימוש בה וכן על הזמן שבוזבז בביקורים חוזרים בחנות וכמובן על עוגמת הנפש שבכל זה.
בכוונתי לפנות למועצה לצרכנות ולכל גוף בלתי תלוי אחר שיכול להועיל לי ולאחרים שלא יפגעו מרכישה מוטעית ויסתכנו במתן שרות מביש וחסר אמון כזה בצרכן.
בכוונתי לפתוח אתר לנפגעי קסטרו מרכישת חולצות פגומות כמו שלי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קסטרו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|