פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול מוחלט בלקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.6.10 הזמנתי נעלים במידה 40, ושילמתי עליהן את מחירן המלא (בטרם קבלתן) וזאת בהתאם לנהלים של קסטרו כאשר מזמינים פריט. הובטח לי שהנעלים יהיו בחנות בקניון השרון עד 3 ימים. כלומר, אם הזמנתי בשישי אזי ביום שני הנעלים תהיינה בחנות.
ביום שני התקשרתי ונאמר לי שהנעלים טרם הגיעו.
מיותר לציין שהתקשרתי כל יום ושבוע לאחר מכן ב- 18.6.10 הגעתי לחנות, לבדוק האם הנעלים הגיעו ונאמר לי שם ע"י הקופאית שאעשה סיבוב בקניון, היא תבדוק את הנושא ותתקשר אלי.
יש לציין שהיא לא טרחה להתקשר בין אם התשובה להגעת הנעלים המוזמנות והמשולמות הגיעו או לא.
ב- 20.6.10 התקשרתי שוב לחנות, ענתה לי אחת המוכרות בשם רלי, אשר דיברה בחוצפה ובצורה שלא מכבדת שום רשת, ואמרה שאם לא טוב לי אני יכולה להגיע לחנות, לקבל זיכוי וניתקה את השיחה בזעם.
הסתבר לי שההזמנה בכלל לא נעשתה כל הזמן הזה, והנעלים הגיעו רק ב- 23.6.10 לאחר שאכן ביצעו הזמנה באותו שבוע.
מיותר לציין שלאורך כל הדרך, שקסטרו סוחבים אותי שבועים מרגע ההזמנה, שום נציג מהחנות לא טרח ליצור עימי קשר, לעדכן באם הנעלים הגיעו או לא.
כל עדכון שקיבלתי נעשה רק כאשר אני התקשרתי! עוגמת הנפש, ההמתנה והשירות הגרוע שקיבלתי הם חלק ממערך שירות לקוי מבחינתי ומעולם לא קיבלתי כזה יחס.
בנוסף התקשרתי להנהלת קסטרו ולשירות הלקוחות שלהם ובשום מספר שחייגתי אליו לא קיבלתי מענה אנושי!
עלבון,כספי ו סוג הנזק :
אני רוצה פיצוי על כל מה שנעשה לי! פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה