פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת פריט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/12 הזמנתי סריג בחנות לאחותי ( מתנת יום הולדת )
נאמר לי שלצורך הזמנה אני צריך לשלם תשלום מלא על הסריג (?)
נענתי בחיוב ואכן שילמתי , בחנות אמרו שזה יגיע עד יום חמישי ויצרו עמי קשר טלפוני , כמובן שלא יצרו איתי קשר והפריט לא הגיע ביוזמתי יצרתי קשר עם החנות והמנהלת התפלאה שאמרו לי שזה יגיע עד יום חמישי .ואמרה שזה יגיע עד יום ראשון ...
. רק ביום שני (2/1/06 ) שבוע לאחר מכן ,הגיע הפריט וזאת לאחר ויכוח עם מנהלת החנות שאם הפריט לא מגיע היום אני מבקש את כספי חזרה . מיותר לציין את עוגמת הנפש כי הסריג היה מיועד לחגיגת יום הולדת של אחותי ביום שבת .

בזבוז זמן יקר וטלפונים מיותרים סוג הנזק :
לשפר את רמת השירות בחנות לטובת לקוחות אחרים, בדיקת פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה