|
|
|
|
|
|
חולצה לבנה שהצהיבה ונהיו בה חורים |
נושא התלונה: |
בונן ענת |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה ירושלים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי חולצה לבנה מקסטרו בקניון מלחה ירושלים.
החולצה עלתה 189 ש"ח בעונה הקודמת.
לאחרונה הוצאתי את החולצה מהארון וראיתי שהבד הצהיב בכמה מקומות ונהיו בו חורים קטנטנים.
כבסתי את החולצה וזה לא עזר. כבסתי שוב עם חומרי הלבנה - לא עזר.
שלחתי למכבסה - לא עזר.
כנראה שפשוט מדובר בבד מאוד זול אשר לא נשאר לבן לאורך זמן, וכן מתפורר לאיטו.
שלחתי מייל לשירות לקוחות של קסטרו והם ענו לי לשלוח להם את החולצה באמצעות אחד הסניפים.
שלחתי את החולצה ולאחר מס' ימים קבלתי תגובה, כי "אין מה לעשות". לא קבלתי פיצוי ולא כלום.
ברצוני להדגיש, כי זו פעם ראשונה שחולצה לבנה מצהיבה אצלי בצורה כזו ונהיים בה חורים.
אני דורשת פיצוי מהחברה.
הבד אשר נרכש ונתפר כנראה בסין הינו זול ובעל ערך מועט. אולם ללקוחה זה נמכר במחיר בוטיק שאינו מוצדק.
תודה
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קסטרו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|