מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שישי 28 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
קניון הסיטי, אשדוד |
כתובת: |
קניון הסיטי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שמי נעה, לקוחה קבועה בחברת קסטרו, בסניף אשדוד סיטי מאז היותי נערה.
בתאריך 28/1/2011 אימי רכשה עבורי חולצה באמצעות שובר+ תשלום ההפרש בכרטיס אשראי. מספר החשבונית הוא: 256754.
בפעם הראשונה בה לבשתי את החולצה גיליתי קרע בכתף שמאל. החזרנו את הפריט לחנות ונאמר לנו שאם היה פריט זהה בחנות הוא היה מוחלף. מאחר ולא היה פריט זהה, נשלח הפריט לשירות לקוחות בתאריך 14.2.2011.
מאז, עברנו מסכת של סינון שיחות, אי החזרת טלפונים ויחס מזעזע מצד מנהלת החנות, הגב' אדל חכמון. הגב' חכמון סירבה להחליף את הפריט או להעניק זיכוי כספי מאחר ונאמר שהקרע בחולצה נעשה לאחר הקניה. טענה מגוחכת לכשעצמה.
אין סיכוי שאני, משפחתי או חוג חבריי ידרכו שוב באי אלו סניפי החברה. אני דורשת החלפת הפריט או החזר כספי ובנוסף פיצוי על עגמת הנפש שנגרמה לי מצד מנהלת החנות.
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי+ פיצוי על עגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|