פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלת הולמת של מנהלת חנות בקניון העמקים בעפולה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לחנות להחליף שתי חולצות מקולקציה חדשה, ונענתי שאין אפשרות מכיוון שעבר זמן, אמרתי למנהלת החנות אבל הייתי אתמול בחנות אחרת ואמרו לי שאין בעייה להחליף ואת מכירה אותי את יודעת שאני לקוחה טובה וקונה המון, והיא סרבה, ביקשתי ממנה לבדוק אולי אצל מנהל אזור והיא סרבה, לא היתה מוכנה לעזור לי בשום דרך שהצעתי לה, התנהגה אלי באטימות מוחלטת, ובחוסר רצון משווע לעזור. יצאתי מאוד נסערת ונעלבת מהחנות ולמען הגילוי הנאות פלטתי מילה שאיננה במקומה ועל כך אני מתנצלת , אינני חושבת שמגיע לי יחס כזה, בפרט שאני לקוחה שקונה המון בקסטרו לי ולבני משפחתי, ובכלל לא מגיע לאף אדם שירות כזה לקוי, ואני שואלת האם אינני ראויה ליחס כאשר אני באה להחליף פריט??

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה