פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שרות משרות הלקוחות של רשת קסטרו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שני האחרון , ביצעתי רכישה בסניך בביג פולג בנתניה .
רכשתי מכנס. בנוסף , ביקשתי לרכוש 4 חולצות .
את החולצות ביקשתי לשלם בזיכויים אשר נמצאים ברשותי (בשווי של כ 300 ש"ח) .
המוכרת הקלידה את הפריטים ולא הצליחה לסיים את המכירה . לאחר עיכוב של כ 15 דקות בקופה וחוסר זמן מצידי , ביקשתי ממנה לבטל את הקנייה מכיוון שהיא לא מצליחה לבצע אותה בקופה ולהחזיר לךי את הזיכויים .
יום למחרת הלכתי לסניף בקניון השרון על מנת לרכוש את החולצות . כשהגשתי את הזיכויים נאמר לי כי הם מומשו כבר ..... חשתי עודמת נפש . לא קיבלתי מוצרים והזיכויים בוטלו .
הסברתי את הנושא והבטיחו לי שיטפלו בזה מול הרשת . במקביל , קיבלתי את מספר הטלפון של שרות הלקוחות .
החל מיום שלישי , אני מנסה ללא הצלחה להשיג את שרות הלקוחות של הרשת . ישנו מענה קולי שאומר שהם נותנים שרות עד 6 ויש להשאיר הודעה . 4 הודעות במענה הקולי + 3 הודעות באמצעות מזכירות ההנהלה ולא קיבלתי התייחסות ! אני מבקשת לקבל בחזרה את ה 300 ש"ח שלי !!!! אני לקוחה קבועה ברשת ומוציאה שם אלפי שקלים בשנה !!!!
+ עלבון ו סוג הנזק :
ראשית - יצירת קשר של החברה עימי ! , החזרת הכסף לרשותי ופיצוי על עוגמת הנפש והבושה שחשתי שלא הצלחתי לרכוש מוצרים הכל בגלל הזמן שלקח לסניף הראשון לסגור חשבון ! פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה