פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון ואי פיצוי כספי נאות מחברת קסטרו נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
דרך עכו 192 כתובת:
קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, באיזור תחילת חודש יוני/סוף חודש מאי השנה רכשתי בחנות קסטרו-מן בקריון קרית ביאליק 3 חולצות פולו לבעלי, שלושת החולצות התכווצו בכביסה בצורה משמעותית למרות שהקפדתי על ההוראות, בדרך כלל אני שומרת קבלות בעקביות אך הפעם איבדתי את הקבלה, הגעתי לחנות והמוכר טען שהם שולחים את החולצות לשירות לקוחות לבדיקה וייצרו איתי קשר, לאחר שבוע התקשרה אלי בחורה מהסניף ואמרה לי שאישרו לי החלפה, יש לציין שבהיותי עובדת משרה מלאה באיזור אחר ההגעה לסניף היית העבורי טרחה רבה, כשהגעתי לשם קיבלה אותי המוכרת שלפתע אמרה לי שאני יכולה להחליף את החולצות לפי השווי שלהם כיום שבס"כ הוא פחות ב-40 שקלים ממה שאני שילמתי, וכל זה בגלל שלא שמרתי קבלה, בנוסף היא אמרה לי שלפי בדיקה שנערכה בשירות לקוחות החולצות נקנו בקיץ 2010, יש לציין שלמרות גילי המופלג (29) אני אינני חולת אלצהיימר וקניתי את החולצות לפני חודשיים, במילים אחרות היא קראה לי שקרנית ולא קיבלה את טענתי שקניתי את החולצות לאחרונה, פניתי לשירות לקוחות שחזרו אלי רק לאחר שהשארתי 3 הודעות, חזרה אלי בחורה בשם גיתית שטענה שללא חשבונית אי אפשר לטפל בי ורק לאחר דיונים הסכימה להעביר שיחתי למנהל ואמרה לי בזלזול שהוא יחזור אלי מחר/מחרתיים או בעוד כמה ימים וקינחה בכך שלטענתה הפריט האחרון מסוג החולצה הזו נמכר ב-2010, שוב זכיתי להיקרא שקרנית במילים יפות יותר, בתור מי שמבזבזת אלפי שקלים בשנה ברשת הכביכול מכובדת הזו על בגדים בשבילי, בשביל בעלי ומתנות לחברים ומשפחה ציפיתי ליחס קצת יותר מכובד ולא שייגרמו להתרוצץ שוב ושוב לקריון בגלל מוכרות לא מקצועיות ולא מנומסות ושירות גרוע ללקוחה ותיקה. אישית אני חשה עלבון שלא נתקלתי בו בשום חנות אחרת ולכן אני מצפה לפחות להתייחסות הולמת אני לא חושבת שאני מבקשת יותר מדי. תודה
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה