פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור ושירות לקוי נושא התלונה:
יהוד הדר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שפיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.12.11 רכשתי מספר פריטים בסניף פולג של קסטרו, בניהם 2 זוגות מכנסיים. יום למחרת לבשתי מכנס אחד שלאחר כשעתיים התרחב עד מאוד, יום שיש לבשתי את המכנס השני וגם הוא לאחר זמם קצר התרחב עד כדי שלא יכלתי ללבוש אותו.
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שטענו שעלי לשלוח את המכנסיים למעבדה ומשך הזמן עד לתשובה לגבי עתיד המכנסיים שלי הוא שבועיים!!!! בזמן שאני כבר את כספי שילמתי.
כבר במוצ"ש 31.12.11 הגעתי לסניף שפיים (מכיוון ששהלכתי לHO) נתתי את המכנסיים ובקשתי שיחזירו אותם לנתניה , היות ושם זה קרוב מקום מגורי ועבודתי. חשוב לציין שלא ביקשתי לקבל את כספי חזרה אלא רק אפשרות להליחף.
המתנתי בסבלנות לתשובה.
ביום רביעי 11.01.12 יצרו עימי קשר מסניף שפיים ומסרו שהמכנסיים נמצאו פגומות ולכן אוכל לקבל זיכוי / החלפה. המכנסיים חזרו דווקא חלסניף שפיים ואוכל לקבל זיכוי או החלפה. אמרתי להם שאבדוק מתי אוכל להגיע .
מכיוון ששאר השבוע שלי עמוס מאוד (בתור אם עובדת במשרה מלאה) הבאתי במיוחד בייבי סיטר ונסעתי לשפיים בכדי לסיים את הסאגה המיותרת הזו.
כאשר הגעתי לשפיים נוכחתי לדעת שיש הפסקת חשמל במתחם ולכן לא ניתן יהיה לבצע את ההחלפה. גם את זה הבנתי. מכיוון שאף אחת מהמוכרות ובראשם מנהלת החנות (שלא זוכרת את שמה) לא ממש ניסתה לסייע ולחשוב על פתרון הולם עבורי למרות שהסברתי לה את הקושי והטרטור שאני חווה עד כה , הצעתי שיעבירו את המכנסיים לנתניה ואבוא פעם נוספת לקחת אותם משם, על זה נאמר לי שהמכנסיים יגיעו רק ביום ראשון - אולי!!!! אבל איני רוצה את המכנסיים אלא רק זיכוי!!! אמרו שהאפשרות היחידה היא או להמתין שבוע נוסף או להגיע פעם נוספת לקחת את המכנסיים משפיים.
מושפלת וחסרת אונים מהאטימות הבירוקרטית יצאתי מהחנות ופניתי יום למחרת לשירות הלקוחות. שוחחתי עם נציג בשם עידו שהיה המום למשמע השתלשלות הדברים , הוא ניסה לבדוק עבורי אפשרות לקחת באותו יום חמישי מכנס מהחנות בפולג ושיסדורו מול שפיים את הבירוקרטיה.
גם על זה נענתי בשלילה.
כעת עלי לאת בקור הזה פעם נוספת ,להזמין פעם נוספת בייבי סיטר (ולשלם לה), שוב פעם לבזבז דלק עד לשפיים וכל זה כדי שלא אפסיד שעת עבודה במהלך השבוע כי בסקטרו לא מענייין אותם מהלקוחות לאחר שכברק שילמו את הכסף, אחליף את המכנסיים כי אין לי זמן לחפש שוב מכנסיים במקום אחר.
אתר תלונה- אודה לכם מאוד אם תעבירו את תלונה למנכל הרשת ושיחשוב בעצמו אם הוא היה שמח לקבל שירות כזה , אם הוא היה מסכים שאשתו / ביתו יקבלו שירות כזה ויבזבזו כל כך הרבה זמן בשביל לקבל מכנסיים שמתלכתחילה היו פגומות ואני שילמתי עליהם מחיר מלא ועוד הפסדתי בגללם דלק, זמן (עם בני הקטן), כסף לבייבי סיטר ואנרגיות. האם זה השירות שעלי לקבל אחרי ששילמתי ממיטב כספי עבור המכנסיים.
אני לא אקבל התנצלות בכתב ללא פיצוי הולם ומשמעותי עבור הטרטור וההשפלה אותם עברתי פעם אחרי פעם . ובטח הפקת לקחים בטח מול מנהלת סניף שפיים שדאגה "לחפף" אותי מהחנות מבלי למצוא עבורי פתרון ללא תודעת שירות ונושאת את התואר "מנהלת" ללא כל בושה (כאילו שאיני יודעת לחנות יש מנהל אחר , שבמקרה אני מכירה מקניות קודמות בסניף)
לפני שאפיץ זאת הלאה, אמתין לתגובת ההנהלה.
תודה רבה לכם!
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי !!!! פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה