פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לוקה בחסר בקסטרו ביג פאשן נצרת עלית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי יוליה ואני לקוחה נאמנה של קסטרו המון שנים ובמשך כל התקופה הייתי מרוצה מהשרות ומיחס,
אך במקרה שלגביו אני פונה נחרדתי לגלות פנים אחרות לגמרי של השרות הגרוע שקיבלתי מנצייגכם.
קניתי בסניף דיזינגוף סנטר מעיל צמר בשווי 350 ש"ח ,המידה היתה חסרה וביקשתי להזמין את מידה 42 לסניף של נצרת עלית, כמתנה לאימי שתאסוף מהסניף הקרוב לביתה,כמובן שחשבוני חוייב אך בשמך שבועיים אף אחד לא ייצר עימי קשר לאיסוף הסחורה , משפניתי לסניף נאמר שהחב'לה יצאה מת"א לצפון יום לאחר הקנייה ונעלמו עקבותיה,נאמר לי שהעיסקה תבוטל וחשבוני יזוכה בסכום המלא , לאחר שבוע נוסף התקשרו אליי מהסניף בנצרת ונאמר שהמעיל המגיע ואני צריכה להגיע לאסוף אותו , אימי הגיעה לסניף 0ne שבנצרת והמעיל לא היה שם, הוא נאלצה לעבור בעוד סניף של קסרו -מאחר וגם החב' הזו נשלחה לסניף לא נכון , בסניף -ביג פאשן שבנצרת עלית ,כשהגעתי לקופה, המוכרת התנהגה אל אימי בחוצפה, היא פנתה אליה ברוסית ואמרה לה , פעם הבאה תדעי לא לקנות בשום סניף אחר רק אצלי, כשאימי היתה צריכה להסביר ולהתצדק בפני הקופאית למה היא מעדיפה לרכוש בסניף הדגל של החברה בדיזינגוף סנטר ,מאחר והדגמים והמבחר גדול ועשיר יותר - המוכרת ענתה לה , זה אותו זבל בכל מקום.
(אני באופן אישי מכירה את המוכרת - שעובדת מס רב של שנים ברשת)אימי ההמומה יצאה מהחנות והבטיחה לי ולעצמה שלעולם לא תרכוש מהרשת.
חשוב לציין שאני ואימי לקוחות נאמנות וקבועות במשך שנים ,אני מצפה מכם לפצות אותי ואת אימי על עוגמת הנפש וההתנלות הקלוקלת של מוכרת שלכם. חשוב לציין שאני עובדת תחנת רדיו 103 ואם לא אקבל כל תגובה מחברתכם אשמח לעדכן בתקשורת על חוסר שביעות רצוני.

תודה מראש
עלבון ובזבוז זמן יקר סוג הנזק :
פיצוי הלקוח, וברור מול המוכרת פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה