פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מאכזב נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מעוניינת לפנות בתלונה לגבי מנהלת או עתודאית לניהול קסטרו בקריון. אני עדיין בשוק מהשירות שניתן לי יום אחרי יום הטעות שלי היא שחזרתי לשם פעם שנייה!!! אני נותנת שירות בחברה גדולה בארץ והחיים לא נתקלתי בנותן שירות שכזה. רציתי להמשיך לקנות ופשוט לא היה לי חשק!! בושה לחברה עם שם כמו שלכם. אני אוהבת לפרגן ויחד עם זה במידה ואני נתקלת בכזה שירות אני ישמח לספר את זה לכל אחד. לעומת זאת עמל עובדת בקריון בקסטרו מקסימה!!! נונתנת שירות מדהים דאגה שאלה וזה כל מה שלקוח צריך כשהוא בא לבזבז ממיטב כספו ביום החופשי שלו.
בכל אופןן הכל החל בעובדת בשם רינה - שביקשתי עזרה ו"חתכה" לי אחרי שנייה בפנים ואז אמרתי לה סליחה את באמצע העזרה לי אז היא ענתה תגידי תודה שאני הגדלתי ראש והסתכלתי שחיפשת עזרה והלכה לה (זה היה ביום חמישי)...זו עתודת הניהול שלכם?משם המשיכה את הסאגה עובדת נוספת שאת שמה ני לא יודעת היא הייתה על הקופה ביום שישי- יש בידי עדים לגבי טון הדיבור שלה ביקשתי את מספר הטלפון של שירות הלקוחות - לא שאלה למה אוקיי יכול להיות היה לחץ-למרות שלא היה ,שילמתי על דבריי וכשבאתי ללכת אמרה לי שיהיה לך בהצלחה כי אין על מה להתלונן-אמרתי לה סליחה במקום לשאול מדוע אני מתלוןננת...לשאול מה קרה..אולי לעשות חוויית שירות מתקנת זה מה שאת אומרת לי??היא המשיכה בדיבור שלה אלי כשכבר אני ביציאה מהחנות ואני מסרתי לה שהיא יכולה ללכת לעזעזעל!!! הגשתי תלונה באתר של קסטרו והבנתי מאיפה מתחילה הבעיה בשירות.
לא התייחסו אלי שלחו לי כיתוב רשום מראש..לא הציעו התנצלות או פיצוי!


עלבון סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה