פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת החזר כספי מלא נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון / כפר סבא כתובת:
קניון הזהב / קניון ערים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.1.12, רכשתי עבור בת הזוג שלי מגפי עור בחנות קסטרו בקניון הזהב, בראשון לציון על סך: 350 ש"ח. חלק מן הסכום שולם על ידי כרטיס האשראי שלי והיתרה שולמה על ידי כרטיס GIFT CARD שהיה ברשותי.
כעבור מספר ימים, התגלה פגם במגפיים שנקנו. לאחר כחודש התפנתה לטפל בפגם שהלך והחמיר (בעיה כלשהי בעקב המגפיים) בת זוגי פנתה לסניף קסטרו בקניון ערים בכפר סבא. מנהל הסניף, אולג, מילא טופס עם פרטי הפגם ושלח את המגפיים לבדיקה במעבדה. כעבור שבועיים, יצרו עמה קשר מן החנות ועדכנו אותה כי אין אפשרות לתקן את הפגם, עוד עדכנו כי לא יהיה ניתן לקבל החזר כספי על הנעליים וכחלופה, היא תוכל לרכוש פריטים אחרים באותו סכום שעלו הנעליים. יש לציין כי אחת מן ההתניות הייתה כי היא תוכל לרכוש בסכום זה בחנות בכפר סבא בלבד (זאת על אף שהנעליים נרכשו במקור בסניף בראשון לציון). כמו כן, נאמר לה שאם היא לא תממש את הרכישה החלופית בתוך חודש, היא תאבד את זכאותה לכך והמגפיים ייזרקו.
לאחר שיחת הטלפון בת זוגי ניגשה אל הסניף בכפר סבא וביקשה בלית ברירה לממש את החלופה שהוצעה לה. לא הייתה בידה חשבונית הרכישה. אולג, מנהל הסניף, ניסה לאתר את החשבונית במחשב, אך לא הצליח למצוא דבר. הוא יצר קשר עם הסניף בראשון לציון וגם שם לא מצאו שום עדות לחשבונית. יש לציין שהחיובים בכרטיס האשראי שלי העידו על כך שאכן נרכשו נעליים בתאריך המצויין לעיל, בסניף ראשון לציון. את הרכישה על ידי כרטיס GIFTCARD לא היה ניתן להוכיח משום שמדובר בכרטיס שהוא חלופה לאשראי והקבלה שלו לא נשמרה.
אי לכך ובהתאם לזאת, אולג הסביר כי יהיה ניתן לאפשר לבת זוגי לרכוש פריטים מן החנות בסכום חלקי בלבד, עד 150 ש"ח (זאת משום שזהו מחיר המגפיים הנוכחי של סוף עונה ברשת קסטרו). בת זוגי שהתה בחנות למעלה משעה, תוך שהיא מנסה להסביר לו בהיגיון שאין הצדקה לכך שלא נקבל זיכוי או אפשרות למימוש הסכום המקורי על סך 350 ש"ח. במקום להאמין לה, או לפנים משורת הדין ללכת לקראתה, הוא נשאר עיקש בעמדתו, סירב לנסות למצוא פיתרון יצירתי אחר. גרוע מכך, כאשר דרשה לדבר עם מנהל אחר או מנהל מעליו, הוא סירב.
בסופו של דבר, לאחר שהצליח להתיש אותה ולא ניסה לעזור, היא עזבה את החנות מאוכזבת מחוויה שירותית מתחת לכל ביקורת ומהפסד כספי ועוגמת נפש רבה שנגרמה לה (וגם לי בתור מי שרכש לה את המגפיים כמתנת יום הולדת).
בעבר היינו קונים תדירות ורבות ברשת קסטרו. אחרי חוויה שירותית מחפירה שכזו וחוסר נכונות של מנהל הסניף ללכת לקראתנו, אין לנו ספק כי קסטרו הסבה לעצמה נזק בדמות מוניטין שלילי שיעבור דרכנו למכרים. אין לנו כוונה לקנות ברשת זו מעתה והלאה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא על רכישת המגפיים פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה