פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן והתנהגות לא הולמת מצד המוכרת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע, מתחם one סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסתי עם בת זוגתי לסניף קסטרו. בכל רחבי החנות מוצבים שלטים קטנים ועליהם כתוב"קנה ב250 ש"ח קבל 50 ש"ח לקניה בקסטרו", מדדתי בגדים במשך מעל חצי שעה, במהלך אותו הזמן המוכרת דאגה לידע אותי ש"אם אתה קונה ב250 ש"ח אתה מקבל 50 ש"ח", לאחר שמצאתי ג'ינס וזוג נעליים בסך 570 ש"ח, ניגשתי לקופה והמוכרת בקופה ידעה אותי שאת ה50 ש"ח אני יכול לממש במחלקה הנגדית או מפריט שלישי. אמרתי למוכרת שלדעתי הוטעיתי, כל השלטים בחנות וגם המוכרת שעזרה לי למצוא את הבגדים לא ציינו בפני את הפרטים האלו והמוכרת בקופה טענה מנגד:"בכניסה קיים שלט שכמו שאי אפשר לפספס אותי, אי אפשר לפספס גם אותו". עזבתי את החנות מבלי לקנות את הבגדים, בבושת פנים ואכזבה. יום לאחר מכן התקשרתי לשירות הלקוחות של קסטרו, סיפר את מה שאירע, המוקדנית טענה שתעביר את פרטי ההתבטאות של המוכרת לממונים ותו לא. אף אך לא הציע בשום דרך לפצות אותי על העלבון, בזבוז הזמן ועוגמת הנפש שנגרמו לי.
עלבון, סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה