פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פריט חדש שניקנה וחזר מתיקון.....!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
חנות עודפים הרצליה פיתוח כתובת:
עודפים הרצליה פותוח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29 למרץ קניתי בחנות העודפים בהרצליה חולצת כותנה יפיפיה שממש התאהבתי בה.... אלא שבחולצה היו 5 !! כפתורים שבורים. מנהל החנות בישר לי שניתן לשלוח את החולצה לתיקון ואקבל אותה עם כפתורים חדשים תוך 10 ימים. מאחר וממש אהבתי את גיזרת החולצה הסכמתי לקנות אותה למרות הכפתורים השבורים[ולא היה לי ברור מדוע הכפתורים שבורים בחולצה חדשה]
החולצה נישלחה לתיקון. וכעבור 10 ימים התקשרתי לחנות העודפים כדי לבדוק האם החולצה הגיע מתיקון. בחנות לא הצלחתי לקבל מענה טלפוני למרות שהתקשרתי למספרי הטלפון שקיבלתי גם נייד וגם נייח עשרות פעמים..... בלית ברירה נסעתי לחנות. ושם התברר כי החולצה כבר שם לאחר התיקון . פתחתי את החולצה מול מנהלת החנות ואז התברר כי הוחלפו רק 3 כפתורים שבורים מתוך ה חמישה!!!! אבל זה לא הכל, את השוק קיבלתי מכך שגיליתי חור ענק במרכז החולצה שניגרם כניראה מסיגריה.....מנהלת החנות הנבוכה החזירה לי את כספי. אבל עוגמת הנפש על היחס המזלזל והשרות האיום מהמתפרה של קסטרו נישאר אצלי עמוק עמוק! אבקשכם לקבל פיצוי על כך שהפסדתי חולצה שמאוד רציתי ,וחיכיתי לה כל כך הרבה זמן.ולבסוף אני מקבל אותה ארוזה יפה עם חור במרכזה!!!!
עלבון סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה