פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומתן שירות קלוקל בסניף הנ"ל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 71, ת"א כתובת:
אבן גבירול 71, ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
היום, ה16.4.12 בשעה 16:17 הגעתי לסניף הנ"ל ורכשתי ג'ינס באמצעות תלושי קניה שקיבלתי במתנה לחג. כעבור שעתיים לערך, חזרתי לסניף עם הג'ינס, כמובן עם התווית ועם חשבונית הקניה במטרה להחליפו. לאחר שלא מצאתי שום פריט שמצא חן בעיני, ביקשתי את תלושי הקניה בחזרה. הקופאית אמרה לי ש"החנות תשלח לי צ'ק שאוכל לממשו בקסטרו בלבד". אמרתי שאני רוצה את תלושי הקניה שלי בחזרה ושלא אצא מהחנות עד שלא אקבל אותם, זה נאמר בטון נעים אך אסרטיבי. המוכרת עירבה את המנהל ששמו מיכאל, הוא ייעץ לי לפנות לשירות הלקוחות, התקשרתי והוא כבר היה סגור. כאשר ביקשתי ועמדתי על זכותי לקבל את תווי הקניה בחזרה הוא אמר "את לא יכולה לקבל את תלושי הקניה, תפני לשירות לקוחות והם אולי יאשרו לך". אמרתי לו שזה לא רשום בשום מקום! לא על הקבלה ולא על התלושים וברצוני לציין שלא הרמתי את קולי אלא דיברתי באסרטיביות וציינתי שלא אצא מהחנות עד שלא אקבל את התלושים בחזרה. מיכאל לא התבלבל ועל אף חזותי הלא מאיימת בעליל התקשר לקב"ט "כדי שיוציא אותך מפה", חשתי מושפלת, מעולם לא דיברו אלי בצורה כזאת ובטח ובטח שלא הזמינו קב"ט עבורי. נעלבתי ולעולם לא אכנס לסניף זה יותר ואף אפיץ את המקרה בקרב חבריי ומכריי. בכל מקרה. את התייחסותכם בהקדם האפשרי. תודה וערב טוב, עידית

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה