פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא הולם! נושא התלונה:
ויינברגר דור שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כלפני שבוע/שבועיים קנו לי מתנה (מכנס) מסניף קסטרו בקניון G בכפר סבא. מיד לאחר שקיבלתי את המכנס לקחתי אותו לסניף להחליף את המידה. לצערי המידה שוב לא היתה טובה ולכן הלכתי שוב להחליף את המידה אבל הפעם בסניף קניון עיר ימים בנתניה. ושם בעצם הבעיה, שנכנסתי לחנות ביקשתי מאחד העובדים שיביא לי את המכנס במידה הרצויה. הוא הביא לי מכנס אבל למעשה לא אותו מכנס ואני לא שמתי לב כי שניהם ממש זהים אבל השוני הוא במחיר, המכנס שהוא הביא לי עולה 30 שקל פחות (במקום 230 הוא הביא לי מכנס ב200 שקל) הגעתי לקופה היא החליפה לי את המכנס וכמובן גם היא לא שמה לב שזה לא אותו מכנס. מיותר להגיד שהיא לא העבירה אותו במחשב שזה היה מונע את כל הבעיה. לאחר כשבוע שחזתרי הביתה מהצבא שמתי לב שזה לא אותו מכנס וחזרתי לאותו סניף בקניון עיר ימים. נגשתי למוכרת בקופה שהיא גם לטענתה מנהלת החנות, והיא פשוט אמרה לי שהיא לא יכולה לעשות שום דבר ולמעשה ה30 שקל הלכו לפח.

עכשיו אנחנו עומדים בנקודה שאני מופסד כספית בגלל רצף טעויות של העובדים שלכם, ולפי מנהלת סניף עיר ימים אין שום דבר שאפשר לעשות בעניין.
אני מצטער אבל נראה לי ממש לא הגיוני!
כספי סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה