פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי בגין מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קיבוץ שפיים כתובת:
תיאור הבעיה:
אני רוצה להתלונן על יחס מגעיל ומשפיל מצד העובדים שלכם בסניף שפיים ובסניף עיר ימים בפולג נתניה אני לפני כשבועיים פניתי לסניף שפיים ליד מקום עבודתי ושלחתי לשירות לקוחות שלכם תיק שקניתי בספטמבר שנקרע לי וביקשתי שישלחו לתיקון, לאחר כשבוע חזר התיק ונתנו לי לקחת תיק אחר. לקחתי דגם אחר שלא אהבתי כדי ללכת לסניף בעיר ימים לראות שם דגמים אחרים. יום אח״כ הלכתי לסניף בעיר ימים עם התיק החדש התלוננתי שוב שהרצועה של התיק החדש נקרע וביקשתי מהמוכרת שאני מעדיפה לקחת בגד מאשר את התיקים שלכם שפעמיים נקרעו לי. המוכרת
דיברה אליי בזילזול בגלל שאני מחליפה תיק ואמרה לי שאני צריכה ללכת לסניף שפיים שם יטפלו בי עד כמה היא זילזלה בי ליד לקוחות והרימה את קולה עליי ובנוסף נתנה לי את אותו התיק חדש מהשקית. אני אחת שעובדת באופיס דיפו ויודעת את הכללים איך מנהלת משמרת לא משרתת אותי כמו שצריך ומתעלמת בבקשה שלי שאני רוצה זיכוי ולא בלי את התיקים שלכם ובכל זאת מסלקת אותי מהחנות ובתגובה אומרת לי לא להיכנס לסניפים שלכם יותר.
התקשרתי לשירות לקוחות הסברתי להם את הבעיה ובתגובה הם אמרו לי לגשת שוב לסניף בעיר ימים לקבל זיכוי.
יום שישי האחרון פניתי לאותה מנהלת משמרת ואמרתי לה שאישרו לי זיכוי היא דאגה לשרת את כל הלקוחות בכל החנות ונתנה לי לחכות רק אחרי שהתעצבנתי אלייה שמאוחר לי ואני בחורה שומרת שבת היא אמרה לי לא בלי להביא לך את הזיכוי לכי תתלונני. אחותי שהייתה איתי ביקשה ממנה בבקשה אנחנו מאחרות תתני את הזיכוי החוצפנית נתנה לה רק כאשר אמרתי לה שאני יתלונן אלייה ושהיא תסתבך היא הוציאה את הזיכוי וזרקה אותו. היום יום ראשון רציתי להחליף את הזיכוי שלי בכסף מאחד הקונים בקסטרו נכנסתי לשפיים ושאלתי את המוכרת אם יש שם מישהו שקונה במזומן אני ימכור לו את הזיכוי שלי בכסף המוכר בסניף שפיים אמר לי שאסור לי לעשות את זה בתוך החנות ושאני יעשה את זה מחוץ לחנות ביקשתי מאחד הלקוחות שלכם שתצא איתי לבחוץ ושאלתי אותה עם היא קונה במזומן היא השיבה שכן ולא אכפת לה להביא לי כסף בתמורה לזיכוי עשינו את העסקה בקופה והמוכר אומר לי פעם אחרונה שאני עושה זאת ושאני חוצפנית ואני שואלת את עצמי למה אני חוצפנית ולמה כל הבלאגן הזה בגלל שלא הייתי מרוצה מהמוצרים שלכם ואם הלקוחה הייתה קרובה שלי אז זה אסור מה שגרמתם לי זה עוול ובושות ואכזבה שאני יודעת שהייתי לקוחה קבועה שלכם ובחיים לא התאכזבתי בצורה כזאת מהעובדים שלכם שהתייחסו בזלזול. והיום אני יודעת שלסניפים שלכם אני לא רוצה להיכנס יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה פיצוי ושתטפלו בעובדים של הסניפים שהרשו לעצמם לדבר איך שבא להם. פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה