פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מכוער ממוכרת ואטימות של חברה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון G בכפר סבא כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כף רגלי לא תכנס יותר לקסטרו!
אני לקוחה של שנים רבות של קסטרו.
קיבלתי הודעה SMS שיש לי נקודות לניצול ושאני מוזמנת לחדש את כרטיס המועדון שלי בקסטרו.
הגעתי לחנות G ברעננה.
המוכרת אמרה של ש יש לי 178 ש"ח .
הסתובבתי כשעה בחנות למצוא משהו שמוצא חן בעיניי, עמדתי בתור כרבע שעה על מנת לרכוש את הפריט.
אמר הלי המוכרת את לא יכולה כי הפריט עולה 200 ש"ח .
אמרתי אין בעיה אני אוסיף כסף.
אמרה לי, לא לא ניתן המחשב לא מאפשר .
את לא יכולה לקנות את הפריט הזה ., ככה זה עם נקודות את צריכה בדיוק בסכום.
לא האמנתי שעכשיו אני צריכה לחזור ולחפש שוב משהו בדיוק בסכום.
חזרתי לתוך החנות, לקחתי את הדבר הראשון שראיתי אפילו לא מדדתי וגם לצערי לא אלבש אותו כי הרי בחרתי משהו אחר שמתאי אחרי שעה של חיפוש .
חזרתי לתור, ושוב תור ארוך, אמרתי למוכרת אולי תחסכי לי לפחות את התור שכבר עמדתי בו מיקודם, נענתי בפרצוף חמוץ ובאמירה , אין מה לעשות יש תור ....
כמובן שלא חידשתי את הכרטיס שלכם .
האכזבה שלי נובעת :
1. מהייחס של המוכרת בחנות: לא חיוך , לא הסבר על כמגבלה של רכישת מוצר בדיוק בסכום הנקודות.
המוכרת כלל לא ראתה אותי כלקוחה, כאדם.כל מה שהיהת הצריכה לעשות , זה כשהגעתי להגיד לי , שימי לב שאת חייבת למצוא מוצר בדיוק בסכום , דבר שלא נאמר לי , אז איך אדע!!!!!
2. יש לי בבית בגד , שלא אלבש, כי לא באמת בחרתי בו , נאלצתח לקחת אותו .
גילוי נאות -
1. מנהל החנות - ניגש עלי המנהל לנסות לשכנע אותי שזה המבצע ואין מה לעשות. אבל הוא פספס , הוא פספס שעם המבצע כבר הייתי חיה בשלום, הבעיה היתה היחס של המוכרת בחנות.
הקור, החוסר נחמדות, חוסר רגישות .
2.לכל החברות שלי ולכל החברים שלי שפגשתי מאז סיפרתי על מה שעברתי בG בכפר סבא.
אתם יודעים לקוחה לא מרוצה אחת .......
חבל,
אני לא אקנה יותר בקסטרו. יש רשתות אחרות טובות
מרב מילר
בזבוז זמן סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה