פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לקוי ללקוחות. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר כתובת:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביום ראשון האחרון (23/4) הגעתי עם חברתי לדיזנגוף סנטר במטרה לרכוש מספר בגדים.
בין השאר, נכנסנו לסניף 'קסטרו מן' במקום (סניף הדגל של החברה, יש לציין) ונתקלנו ביחס "שונה" מצד נציגי הרשת.. הנציגים דיברו בינהם (בצעקות, אבל זאת כנראה מאחר והיו בשני צידי החנות ולא חשבו להתקרב זה לזה) ללא סוף, רק לאחר כרבע שעה בה סקרנו את החנות נציגה החליטה לשאול אותנו באדישות אם אנו זקוקים כלל לעזרה וגם זאת כדרך אגב (חלילה שנקטע את השיחה שלה עם השאר).
מצאנו איזו חולצה נחמדה ורכשנו אותה, ללא העזרה של המוכרנים בחנות (תוך זמן קצר הבנו שעדיף להסתדר לבד). בקופה, אגב, המוכרנית שפנתה אלינו בתחילה דאגה לציין לקופאי כי זו מכירה שלה (לצורך אחוזים אני מניח)

זו אינה הפעם הראשונה שאני רוכש ברשת 'קסטרו מן' ואני די בטוח שגם לא האחרונה. איני נפגע בקלות ממתן שירות לקוי ואני בטוח שלמרות היותם נציגים, אותם נציגים אינם מייצגים את כלל הרשת.

לעומת זאת, חברתי, ציינה כי תחשוב פעמיים לפני שתתקרב לסניף, ואני בטוח שאנשים נוספים אשר ביקרו בסניף באותו יום עשויים לעשות זאת גם הם.
אני רוצה לציין כי בקניות אחרות בסניפי 'קסטרו מן' השונים בארץ קיבלתי כמעט תמיד שירות מצוין מצד נציגי החנות.

אנא קחו זאת לתשומת ליבכם.
סדנת שירות למוכרנים? פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה