|
|
|
|
|
|
התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים |
נושא התלונה: |
פלקסר אתי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 17 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
החל מיוני 2004 המנוי לא משתמש בחבילת הגלישה (נפטר). למרות שבקשנו במאי 2004 להפסיק את השירות, ההודעה לא נקלטה והמשכתם לחייב דרך הוראת קבע. בקשנו לקבל החזר(מכתבינו מ 8.12.05 למחלקת פניות הציבור), ופנייתינו נדחתה בתירוץ קלוש (מכתבכם מיום 14.12.05). הצעתם להקפיא את השירות ל 3 חודשים, קבלנו את ההצעה ולאחר מכן ביטלנו את המנוי. (בתחילת מרץ 2006). לא ברור מדוע ממשיכים לשלוח חשבוניות לתשלום והתראות.
|
אטימות |
סוג הנזק : |
מכתב לבטול כל הדרישות תשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק בינלאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
אביגיל אבוחצירא, אחראי |
שם ותפקיד: |
מרישומנו עולה, כי ביום 06/04/04 נתקבלה בקשתם להצטרף כמנויים לשרותי האינטרנט של בזק בינלאומי, וזאת עד ליום 08/12/05.
ביום ה -08/12/05 הוקפא המנוי לבקשתם למשך שלושה חודשים.
ברצוני לציין, כי במערכותינו לא נמצא כל תיעוד לבקשתם להפסקת המנוי בחודש 05/04. יחד עם זאת, מאחר וחשובה לנו שביעות רצונם, ומאחר ולא בוצע שימוש במנוי הוחלט למחוק את החוב המופיע במערכותינו.
הודעה על כך נמסרה טלפונית לאתי כלתה של הגברת פלקסר הלנה. |
תגובה: |
כאמור לעיל. |
פתרון: |
|
|
|