פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים נושא התלונה:
פלקסר אתי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏17 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
החל מיוני 2004 המנוי לא משתמש בחבילת הגלישה (נפטר). למרות שבקשנו במאי 2004 להפסיק את השירות, ההודעה לא נקלטה והמשכתם לחייב דרך הוראת קבע. בקשנו לקבל החזר(מכתבינו מ 8.12.05 למחלקת פניות הציבור), ופנייתינו נדחתה בתירוץ קלוש (מכתבכם מיום 14.12.05). הצעתם להקפיא את השירות ל 3 חודשים, קבלנו את ההצעה ולאחר מכן ביטלנו את המנוי. (בתחילת מרץ 2006). לא ברור מדוע ממשיכים לשלוח חשבוניות לתשלום והתראות.
אטימות סוג הנזק :
מכתב לבטול כל הדרישות תשלום פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אביגיל אבוחצירא, אחראי שם ותפקיד:
מרישומנו עולה, כי ביום 06/04/04 נתקבלה בקשתם להצטרף כמנויים לשרותי האינטרנט של בזק בינלאומי, וזאת עד ליום 08/12/05.
ביום ה -08/12/05 הוקפא המנוי לבקשתם למשך שלושה חודשים.
ברצוני לציין, כי במערכותינו לא נמצא כל תיעוד לבקשתם להפסקת המנוי בחודש 05/04. יחד עם זאת, מאחר וחשובה לנו שביעות רצונם, ומאחר ולא בוצע שימוש במנוי הוחלט למחוק את החוב המופיע במערכותינו.
הודעה על כך נמסרה טלפונית לאתי כלתה של הגברת פלקסר הלנה.
תגובה:
כאמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה