פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מטעה לשירות עם סתירה קיומית, וחוסר תפקוד מוחלט של מחלקת השירות נושא התלונה:
קוג'מן יובל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
חרצית 27 כתובת:
תיאור הבעיה:
להלן עותק של פקס שנשלח למחלקת פניות הציבור וגם למחלקת שירות לקוחות ב24 למאי 2006. כמובן שלא קיבלתי תשובה לגבי אותו פקס.

ניתן להוסיף לצורך האתר שגובה החיוב החודשי הוא ב260 ש"ח, דהיינו רק על הסחבת של בזק שילמתי כבר מעל 750 ש"ח.


באוגוסט 2005 החלפתי את חברת האינטרנט שלי מנטויז'ן לבזק בינלאומי (חשבון עסקי מס לקוח 200106508) מכיוון שנטויז'ן לא סיפקו שירות מספיק אמין (התקשורת עם שרתי החייגנים הייתה קלוקלת).
במהלך המכירה התלבטתי בין חשבון עסקי לבין חשבון פרטי בבזק בינלאומי. נציגי המכירות של המחלקות הבהירו לי שבשני המסלולים החיבור הנו ללא חייגן, אלא דרך DHCP, וזה היה התנאי ההכרחי להתחברות שלי.
כמו כן במחלקת העסקית יכולתי לקבל כתובת IP סטטית, מה שגרם לי לבחור חשבון עסקי על פני חשבון פרטי (למרות ההפרש הגדול במחיר).

ב-16 למרץ 2006, תוך שאני מחובר לחשבון העסקי ב-DHCP כתובת ה-IP ה"סטטית" שלי השתנתה, מה שגרם לאבדן דואר ולבעיות אחרות למשך יומיים, עקב הנחת היסוד שלי שהכתובת היא סטטית.
התקשרתי לשירות לקוחות ב19- למרץ, 2006, (לאחר בירורים עם מחלקת השירות הטכני וחברת הכבלים) על מנת לברר מדוע איני מקבל את השרות עליו שילמתי במשך שבעה חודשים, והמענה שקיבלתי מגלעד, מנהל הלקוח שלי, הוא שכתובת IP סטטית מותנית בחיבור עם חייגן!
יתרה מזו, טענתו של גלעד היא שבחוזה ההתחברות שלי (מצורף עותק) לא מצוין שהחיבור יעשה שלא בעזרת חייגן. אכן כך, אך אציין שהחוזה גם אינו אומר שיש צורך בשימוש בחייגן על מנת לקבל את שירות כתובת הIP- הסטטית.

הסברתי קודם שביררתי עם איש המכירות (חננאל צדוק) של המחלקה העסקית שהחיבור הוא ללא חייגן, אלא באמצעות DHCP, וכאמור כתובת ה-IP הסטטית הייתה בגדר תוספת שירות על גבי החיבור ב-DHCP.

חוק הגנת הצרכן, פרק א', סעיף 4 (חובת גילוי לצרכן) תת סעיף 2 קובע כי "עוסק חייב לגלות לצרכן כל תכונה בנכס המחייבת החזקה או שימוש בדרך מיוחדת כדי למנוע פגיעה למשתמש בו או לאדם אחר או לנכס תוך שימוש רגיל או טיפול רגיל". היות ולא יודעתי בדבר הצורך בשימוש בחייגן על מנת לקבל כתובת IP סטטית ולכן נפגעה יכולתי לעבוד עקב תלות בשירותי דואר על השרת שלי.

כמו כן פרסום התנאים הנו מטעה (איך ייתכן שאני כלקוח אקבל גם DHCP וגם כתובת IP סטטית אם יש סתירה בין השניים), במחלקת השירות היו מספר ליקויים קשים (גלעד טען שיחזור אלי מספר פעמים ולא חזר בזמן שאמר שיחזור או בטלפון שסיכמנו, ורק בירור הפרטים לקח לי עד תחילת חודש מאי (חודש וחצי!)); הוצעו לי, מספר פעמים, תכניות חלופיות אשר אינן עונות על תנאי הסף אותם הצגתי לאיש המכירות במהלך ההתחברות (חיבור ב-DHCP), למרות התעקשותי שאין התכנית עונה על דרישותיי ולכן איני מעוניין לשמוע עוד עליה; ומחלקת השירות הטכני גם כן לא סיפקה מענה לבעייתי, אף על פי שקביעת שדה Reverse Pointer בשרת ה-DNS, שמותנית, מסיבות טכניות, בכתובת IP סטטית (אלא בתנאים מיוחדים), הם ששו לבצע את קביעת השדה על הכתובת הדינמית שסיפק לי שרת ה-DHCP, וזאת בלי להודיע לי שהכתובת אינה הכתובת הסטטית שהקצתה לי בזק בינלאומי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי רטרואקטיבי על הפרש העלות בין חשבון רגיל לחשב פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה