פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי מנוי מוגזמים ללא ידיעה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
החברה מפילה על הלקוח את האחריות להתקשר בתום שנת המבצע על מנת לקבל תנאים חדשים. במידה ולא עושים כך הם מתחילים לחייב אותנו במחיר המכסימלי. בשיחה איתם נאמר לי שהם יצאו ידי חובתם והתנהגו אלי כאילו שאני הלקוח אינו בסדר(לקוח שלהם מ 2003 ששכח להתקשר בזמן) לדעתי עליהם ליידע על סיום מבצע אם עי מייל או עי מלל בחשבונית .
אני שילמתי להם מ 11.05 ועד היום 129 ש"י במקום 59 ש"ח ועוד התייחסו אלי כאל משהו שאינו בסדר
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי לפחות חלקי + שינוי שיטת הפלת האחריות פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אביגיל אבוחצירא, אחראי שם ותפקיד:
במענה לפנייתכם נערכה בדיקה מקיפה, והריני להשיבכם כדלהלן:
מרישומנו עולה כי בתאריך 11/10/04 נתקבלה בקשתו של מר גלס להצטרף כמנוי לשרותי האינטרנט של חברתנו, לחבילת הגלישה "מבצע 2מגה -adsl". במסגרת המבצע לחבילה זו החיוב בגין הגלישה בששת החודשים הראשונים הינו 59.00 ש"ח כולל מע"מ לחודש, ולאחר מכן התעריף משתנה בהתאם לתקנון החבילה.
ברצוני לציין, כי , בעת ההתחברות לחבילת הגלישה האמורה נשלח אל מר גלס מכתב הצטרפות, אשר בו פורטו כל תנאי החבילה והטבתה.
בזק בינלאומי מציעה ללקוחות המצטרפים לשירות האינטרנט ממבחר חבילות האינטרנט הקיימות בעת ההרשמה. החבילות ומבצעי המכירה השונים המוצעים לציבור הלקוחות משתנים מעת לעת, בהתאם לתנאי השוק, צרכי הלקוחות, ועוד. למותר לציין כי החבילות והמבצעים שונים זה מזה בתנאי ההתקשרות הכלולים בהם (עלות, התחייבות/אי התחייבות לזמן מינימאלי, וכיוב').
ככלל, אין בזק בינלאומי פונה לכל אחד מלקוחותיה בהצעה להצטרף למבצעים החדשים המוצעים על ידה. מוצרי בזק בינלאומי החדשים ומבצעי המכירות מתפרסמים מעת לעת באמצעי התקשורת השונים, ולנוחות לקוחותיה של בזק בינלאומי אף באתר האינטרנט של החברה.
לקוחות המנויים לשירותי בזק בינלאומי והמעוניינים לעדכן ו/או לשדרג את חבילת השירותים לה הם מנויים, מוזמנים לבקר באתר האינטרנט של בזק בינלאומי ו/או לפנות למוקד השירות של החברה, לבירור מגוון השירותים העומדים לרשותם, ולהצטרף כמנויים לכל אחד מן השירותים, בהתאם לצורכיהם.
עם פנייתו של מר גלס לחברתנו ביום 14/06/06 הוחלפה החבילה האמורה בחבילת גלישה אחרת על פי בחירתו.
בנוסף, מאחר וחשובה לנו שביעות רצונו כלקוח בזק בינלאומי, הוענק לו חודש גלישה חינם, וזאת עם פנייתו לחברתנו ביום ה - 14/06/06.
תגובה:
כאמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה