אביגיל אבוחצירא, אחראי |
שם ותפקיד: |
מרישומנו עולה, כי ביום 09/01/06 נתקבלה בקשתו של מר גת להצטרף כמנוי לשרותי האינטרנט של חברתנו.
ברצוני לציין, כי לאחר הצטרפותו של כל לקוח לשירותי האינטרנט של חברתנו אנו שולחים לביתו מכתב הצטרפות המפרט את תנאי חבילת הגלישה אליה הצטרף וכן פירוט השירותים הנוספים אליהם הצטרף הלקוח.
בנוסף, נשלח אל תיבת הדואר האלקטרונית מייל, המפרט את פרטי חבילת הגלישה והשירות הנוסף אליו הצטרף הלקוח.
עם ]פנייתו של מר גת לחברתנו ביום ה - 09/03/06 בוטל שירות אנטי ספאם לבקשתו, ואף זוכה למען שביעות רצונו בגין החיובים בהם חוייב עבור שירות זה.
באשר לביטול המנוי, מרישומנו עולה כי לאחר פנייתו של מר גת לחברתנו בבקשה לביטול המנוי, נעשו מאמצים להשיגו מספר פעמים בתאריכים שונים במנוי הטלפון שמסר, אך ללא הצלחה.
כעת אנו מנסים להשיגו שוב, ונשמח באם יצור עמנו קשר לטלפון שמספרו
1800-014-014. |
תגובה: |
כאמור לעיל. |
פתרון: |
|
|