פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
השחם 40 פתח תקווה כתובת:
שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.5.06 התלוננתי כי בשרות לקוחות על חיוב אנטי ספאם אשר לא הזמנתי. נציגת שרות בשם ליטל אמרה כי היא מזכה אותי. במקום זאת הגיעה אלי הודעה על המשך הקפאת המנוי.
בתאריך 5.6.06 התקשרתי לשירות לקוחות ובקשתי לבטל את המנוי. לאחר המתנה ארוכה ענה לי נציג שרות ואמר כי יקשרו אותי לנציג שרות. לא התקשרו.
התקשרתי שוב עם אותה בקשה וקבלתי אותה תשובה וכמובן לא התקשרו.
לאחר עשרה ימים התקשרו לביתי והשאירו הודעה.
1. אני מבקש זיכוי על חיוב אנטי ספאם
2. אני מבקש לנתק את המנוי
3. אני מציע לבזק בין לאומי לבדוק מה קורה עם שרות לקוחות שלהם
1-3 לעיל ושיפור רדיקלי של שרות לקוחות פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אביגיל אבוחצירא, אחראי שם ותפקיד:
מרישומנו עולה, כי ביום 09/01/06 נתקבלה בקשתו של מר גת להצטרף כמנוי לשרותי האינטרנט של חברתנו.
ברצוני לציין, כי לאחר הצטרפותו של כל לקוח לשירותי האינטרנט של חברתנו אנו שולחים לביתו מכתב הצטרפות המפרט את תנאי חבילת הגלישה אליה הצטרף וכן פירוט השירותים הנוספים אליהם הצטרף הלקוח.
בנוסף, נשלח אל תיבת הדואר האלקטרונית מייל, המפרט את פרטי חבילת הגלישה והשירות הנוסף אליו הצטרף הלקוח.
עם ]פנייתו של מר גת לחברתנו ביום ה - 09/03/06 בוטל שירות אנטי ספאם לבקשתו, ואף זוכה למען שביעות רצונו בגין החיובים בהם חוייב עבור שירות זה.
באשר לביטול המנוי, מרישומנו עולה כי לאחר פנייתו של מר גת לחברתנו בבקשה לביטול המנוי, נעשו מאמצים להשיגו מספר פעמים בתאריכים שונים במנוי הטלפון שמסר, אך ללא הצלחה.
כעת אנו מנסים להשיגו שוב, ונשמח באם יצור עמנו קשר לטלפון שמספרו
1800-014-014.
תגובה:
כאמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה