פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר , יחס מחפיר ומזעזע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח’ השחם 40, קריית מטלון, פתח תקווה 4951731 כתובת:
תיאור הבעיה:
מספר טלפון מנוי 08-*********. ביום 08.10.2013 גיליתי לתדהמתי כי מחודש יוני 2012 העלתה חברת בזק בינלאומי, את התשלום עבור שירותיהם – דמי מנוי עבור שיחות טלפון בינלאומי, באופן חד צדדי, מבלי לקבל את אישורי ומבלי להודיע לי על האמור. בנוסף, מאותה העת, הפסיקה החברה לשלוח אלי את החשבוניות בדואר, כפי שנהגה לעשות מתחילת התקשרותנו.
כאשר עליתי על העלאת המחיר ויצרתי עמם קשר בתאריך 08.10.2013 פעמיים (שנית - מס' פניה 326884947), נתקלתי ביחס מחפיר ומזעזע. החברה לא הסכימה להחזיר לי את ההפרשים שהם גבו ממני ללא הסכמתי וממשיכים לגבות את סכום גבוה מסכום שהוסכם. כאשר המשכתי לעמוד על זכויותיי, החברה הציעה לי שובר של 50 ₪ בבית קפה וטענה שאינם יכולים להחזיר לי את כספי. לא זו אף זו, הנציגים לא הסכימו להעביר אותי לאחראי עליהם.
כספי סוג הנזק :
החזר חיוב יתר ופיצוי סביר פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן, בזק בינלאומי שם ותפקיד:
הועבר להמשך טיפול תגובה:
הועבר להמשך טיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה