פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כספים שנגבו בטעות ובחוסר תום לב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
לפני כ4 חודשים התנתקתי מהכבלים של הוט ועברתי לייס באותו הזמן התחברתי לתשתית של בזק
אך נשארתי עם הספק של הוט נט (הטכנאי התקשר לשרות של הוט נט וגם החליף את החייגן )
באותו הזמן התקשר אליי בחור ממחלקת מכירות והציע לי להתחבר לבזק אני חשבתי שהכוונה לתשתית והסכמתי כי נאמר לי מייס שיצרו איתי קשר מבזק ,אני הסברתי לו על רצוני להישאר בהוט נט בגלל המחיר הנמוך ,לא הייתה לי כוונה לעבור לספק של בזק רק תשתית .
אך להפתעתי עברו כ3 /4 חודשים ובמקרה גיליתי שמחייבים אותי בבזק על ספק .אף אל פי שאני מחובר להוט נט ולא נעשה שום שימוש בספק של בזק (אפילו לא ידעתי שהוא צירף אותי אליהם )
התקשרתי אל בזק ולהפתעתי הם סרבו לזכות אותי אף אל פי שראו לא נעשה שימוש בספק שלהם .
אני לא מבין חברה בסדר הגודל כזה שמתקשקשת על 39 ₪ גם אם אני טעיתי (שאני לא חושב שזה המקרה ) למה לא פשוט לזכות, אתם רואים שלא נעשה שימוש בספק ואני עדיין מחובר להוט נט למה לתת ללקוח חוויה שהצליחו לעבוד עליו .ועוד לומר לי אם אני התחבר אני אזוכה נו באמת !
אבקש לזכות את המנוי שלי
יש פה פשוט מקרה של הטעייה .אני לא התכוונתי להתחבר לספק רק לתשתית
תודה
רוני ****
050****450





פרטים :


שם : טרבס רונן


דוא״ל : [email protected]


טלפון : 036767489


כתובת : ישורון 7 רמת גן








העתקים:




כספי סוג הנזק :
החזר כספי 36 ש"ח * 4 חודשים פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן - שירות לקוחות שם ותפקיד:
נראה שמדובר בחברת בזק ולא בזק בינלאומי.

אנא פנה לחברת בזק בעניין זה.

בברכה,מתן
תגובה:
נראה שמדובר בחברת בזק ולא בזק בינלאומי.

אנא פנה לחברת בזק בעניין זה.

בברכה,מתן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה