פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי ללא ביצוע עסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים התקשרתי לשירות לקוחות על מנת להתנתק
הנציג לא עשה לי בעיות מיוחדות והבטיח להפסיק לחייב את כרטיס האשראי ולנתק אותי מהשירות. היום אני עדיין מקבל חשבוניות על תשלום למרות שאינני לקוח של החברה כבר זמן מה.

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
נציג שלנו ניסה להשיג אותך וינסה שוב בהמשך בכדי לבטל את המנוי.
בכל מקרה, ביצענו בדיקה ראשונית בנושא
1. רשום לפנינו שבחודש יולי 2013 פנית בבקשה להקפיא את המנוי.
2. בשיחה עם שימור הלקוחות סוכם כי 3 חודשים המנוי לא יחויב ולאחריהם המנוי ישוב להיות מחויב אלא אם כן תפני ותעדכני אותנו בשינוי.
תגובה:
נציג שלנו ניסה להשיג אותך וינסה שוב בהמשך בכדי לבטל את המנוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה