פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזלת כספים וממשיכים לטעון לחוב... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש ספט' 09 פניתי לחב' בזק בינלאומי כספקית אינטרנט ..על פי חב' בזק נאמר לי כי אני נמצאת באזור גלישה של 4 מגה. יומיים לאחר מכן הגיע אלי טכנאי של בזק והתברר כי באזור שלי לא ניתן לגלוש מעל 1.5 מגה..בו זמנית יצרתי קשר עם נציג השירות של בזקבינלאומי שהודיע לי כי הוא כבר מעדכן את המערכת וכי התשלום יוזל משמעותית.. ברצוני לציין כי התשלום נעשה ע"י הוראת קבע בנקאית.מתוך אמון כי הכל תקין לא טרחתי לבדוק מה כי אכן קיבלתי את השרות כראוי והורד לי מחיר התשלום.
כעבור שנה וארבעה חודשים כשבדקתי חשבון בנק..התברר לי כי הנני משלמת לבזקבינלאומי סכום מעל מאה ש"ח על 1.5 מגה.. למרות שבזקבינלאומי גבתה בזמן זה 30 ש"ח על מהירות זו..
פניתי לבזקבינלאומי בנושא נאמר לי כי הייתי אמורה לבדוק כי אכן הנציג שלהם עידכן את המערכת.. ושילמתי סכומים גבוהים מאחר ולא טרחתי לבדוק. אך בזקבינלאומי לא נותנת החזרים על סכומים שניגבו.
ביטלתי את הוראת הקבע..ודרשתי פיצוי על הגזלה נאמר שהעניין יבדק ויחזרו אלי. חודש לאחר מכן 10-4-11 פניתי ביוזמתי לבזק בינלאומי וביקשתי לבדוק מה קורה .. נאמר לי כי הוחלט להחזיר לי 190 ש"ח למרות מדיניות אי החזרת כספים. על כן החלטתי לשלם את החוב שנטען על ידם וביקשתי להתנתק. לאחר התשלום הופנתי לקשרי לקוחות לנציג מטעמם..שניסה לשכנע אותי להשאר הודעתי כי איבדתי כל ביטחון ועניין ואני מבקשת לנתק את עצמי מבזקבינלאומי.
פחות מחודש 3-5-11קיבלתי הודעה לנייד שלי כי נותקתי מבזקבינלאומי עקב חוב..התקשרתי לברר על איזה חוב מדובר העבירו אותי לטכנאי מטעמם שטען כי קיבל הוראה לנתק אותי עקב חוב..ולא ידוע לו שלמעשה הפסקתי לעבוד עימם חודש לפני.
15-5-11 שוב נשלחה לי הודעה מטעמם כי יש חוב ..כשהתקשרתי שוחחה עימי מישהי שטענה כי היא מנהלת פיננסית ..וכי עקב החלטתי להתנתק מבזקבינלאומי הוחלט לחייב אותי על סכום שהורד ממני 190 ש"ח {הכסף שהוחזר לי על משיכות יתר מחשבוני} ועלי לשלם 320 ש"ח בעקבות הניתוק מהם.. דרשתי לשוחח עם קשרי לקוחות ושוב נאמר לי כי נפלה טעות. וכי העניין טופל נמסרו לי מס' אישור והובטח כי אין כל עניין ביני ובינם..ב10-7-11 קיבלתי מסרים כי עומד חוב נגדי ובמידה ולא אשלם יעמדו נגדי תביעה משפטית.. פניתי אליהם ושוב נאמר כי העניין יבדק ושוב חזרו וטענו כי נפלה טעות ואין כל חוב ושוב ניתנו לי מס' אישור
בתאריך 10-9-12 נשלח לי מכתב מעו"ד מטעם בזקבינלאומי בטוענה לחוב..ונדרשתי לשלם לפני הליכים בבית המשפט.. פניתי למנכ"ל בזקבינלאומי..אשר היפנה אותי לנציג פניות ציבור אשר טען כי עלי לשלם את הסכום שזיכו אותי מאחר והחלטתי להתנתק מהשירות..ומאחר והעניין מטופל אצל עו"ד עלי לשלם לעו"ד.. ב11-10-12 העברתי בהעברה בנקאית לטובת עו"ד של בזקבינלאומי את הסכום הנידרש על ידה ופיקססתי אליה את הקבלה הבנקאית.. ביקשתי קבלה
בתאריך ה 25-10-12 התקשרתי לעו"ד ענתה לי הפקידה וטענה כי התיק סגור ותשלח אלי קבלה... התקשרתי עוד מס' פעמים במועדים שונים. אך הקבלה לא התקבלה..
23-12-13 בני יצר קשר עם בזקבינלאומי ורצה להתחבר אליהם..התברר לו כי עדין יש חוב על שמי בבזק בינלאומי למרות התשלומים..עדין דורשים ממני תשלום על מה שנגזל ממני במירמה.
הנני מבקשת לבדוק כיצד יתכן שחברה זו גוזלת כספים מאזרח פשוט ולמרות שהכניסו ידם לחשבוני גזלו ממני כספים לא מעטים ..קיבלו את מלוא הסכומים ולמעלה מכך, ממשיכים לנסות ולגזול כבור ללא תחתית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מלוא הסכומים שניגזלו ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי..ולסגור כל ענין עימם פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן, בזק בינלאומי שם ותפקיד:
פנייתך הועברה להמשך טיפול תגובה:
פנייתך הועברה להמשך טיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה