פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות הגרוע ביותר אי פעם נושא התלונה:
ספז אמיר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏15 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

מנהל באיסטה קול( www.instacallco.com ), אני שותף אסטרטגי של בזק בינלאומי , מספר הלקוחות 1014913XX .
במשך 2 שנים אנחנו משלמים 40,000 שקלים לחודש לבזק . שלמנו מאז תחילת 400,000 שקל לבזק בינלאומי .

במשך שישה חודשים, אני שולח מיילים למנהל חשבון שלנו בועז *** או אסף ***. אני לא מקבל תשובות.
במשך 6 חודשים , התקשרתי למנהל חשבון שלנו בועז *** או מנהלואסף ****. הם אינם מגיבים לטלפון.
לפני 3 חודשים , אני שולח להם מכתבים . הם אף פעם לא הגיבו .
אז החלטתי להפריד מבזק בינלאומי . זה בלתי אפשרי כי אף אחד לא מגיב לפניותיי במייל או בטלפון .

שכחתי לציין קשהם עונים לטלפון , הם צוחקים והם מבטיחים שהם יתקשרו אליי מחר בבוקר.

הצלחתי להיות בקשר עם קייטי פינטו , מנהלת בבזק בינלאומי . היא נתק את הטלפון עליי.

זאת המציאות להיות לקוח בזק בינלאומי . כל הקריירה שלי , אף פעם לא ראיתי את זה.

אם אתה בעל של חברה ויש לך את אותה בעיה עם בזק בינלאומי, אנא שלח לי מייל בjobs@in*****co.com.
כספי סוג הנזק :
אנחנו רוצים מנהל החשבון שלנו לבוא ולפגוש אותנו פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן, בזק בינלאומי שם ותפקיד:
הועבר להמשך טיפול תגובה:
הועבר להמשך טיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה