פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה שלא כצורך לאחר פירוק באנדל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר באנדל שבוצע לתקופה של שנה יחד עם חברת בזק ובזק בינלאומי, הוא פוצל בהתאם להסכם בתאריך ה-14.10.13.
במסגרת הסכם הבאנדל הספקית (בזק בינלאומי) גובה 75 ש"ח ממני ומעבירה לתשתית (בזק) את הסכום המגיע לה מתוך זה. לקראת פיצול הבאנדל יצרתי קשר עם 2 החברות כדי לוודא את המשך הסכם ההתקשרות החדש שהורכב מתשלום של כ-75 ש"ח לתשתית בזק, ועוד כ-30 ש"ח לספקית האינטרנט בזק בינלאומי, כשכל אחת מקבלת את התשלום בנפרד.
ישר לאחר פירוק הבאנדל, בזק החלה לגבות את הסכום שלה בנפרד, אך לעומת זאת חברת בזק בינלאומי המשיכה לגבות כ-75 שקלים במקום כ-30 שקל כפי שסוכם טלפונית.
בשיחה עם נציג שירות של בזק בינלאומי נסיון הנימוק היה שהתשלום הוא בשיטת "שוטף+30" ולכן אני עדיין רואה חיוב, אך למרות זאת גם בפברואר הקרוב אני אחויב על ידי בזק בינלאומי למרות שכבר מדצמבר הייתי אמור להיות מחויב באופן יחסי עפ"י שיטה זו. (חברת התשתית גובה כנדרש בינתיים ללא אף בעיה). בשיחה המאוחרת הזאת גם דרשתי שיהיה שינוי של החבילה, בנוסף לשיחות קודמות שבהם ווידאתי שלא יהיה חיוב בתעריף גבוה מהנדרש.
בשיחה שנייה עם נציגת שירות בשם חני מצוות רווית בתאריך 20.1 נאמר לי כי יש עניין שצריך לבדוק אותו ואף התחייבה מספר פעמים במהלך השיחה לחזור אליי בטווח זמן של עד יומיים.
ההמתנה הארוכה על הקו והרדיפה האינסופית אחרי חברת בזק בינלאומי לצערי לא חדשה לי ומאסתי בשיטת ואופן השירות המבזה שתורם רבות לבזבוז הזמן והכסף שלי שנגבה בינתיים שלא כחוק ועל פי הסכם ההתקשרות.
אני דורש טיפול מיידי בעניין, זיכוי כל הסכומים שנגבו שלא כדין, ויידוע בסוף התהליך.
כספי סוג הנזק :
זיכוי הסכום שנגבה שלא כצורך פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן, בזק בינלאומי שם ותפקיד:
פניה הועברה להמשך טיפול תגובה:
פניה הועברה להמשך טיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה