|
|
|
|
|
|
חוסר טיפול בבקשת ניתוק + המשך חיוב |
נושא התלונה: |
הראל דוד |
שם/כינוי: |
יום שישי 18 אוקטובר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.10.2013 העברתי באמצעות אתר "נתק" https://netek.co.il/ בקשה להתנתק.
בתאריך 22.12.2013 לאחר שנתקבלו חיובים נוספים, העברתי העתק הבקשה + צק על תשלום אחרון בדואר רשום.
נראה שהחברה טרם נתקה אותי מהשירות והם מטרידים אותי מידי יום בהודעה מוקלטת הדורשת הסדרת החוב.
|
הטרדה |
סוג הנזק : |
רק תנתקו ודי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק בינלאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|