פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול בבקשת ניתוק + המשך חיוב נושא התלונה:
הראל דוד שם/כינוי:
‏יום שישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.10.2013 העברתי באמצעות אתר "נתק" https://netek.co.il/ בקשה להתנתק.
בתאריך 22.12.2013 לאחר שנתקבלו חיובים נוספים, העברתי העתק הבקשה + צק על תשלום אחרון בדואר רשום.
נראה שהחברה טרם נתקה אותי מהשירות והם מטרידים אותי מידי יום בהודעה מוקלטת הדורשת הסדרת החוב.
הטרדה סוג הנזק :
רק תנתקו ודי. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה