פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרים לאחר ניתוק הקו לשרת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודשים ינואר פבואר גילינו בחשבון בנק שלאחר שניתקנו את השרת של בזק בינלאומי עדיין מחייבים את חשבון הבנק שלנו. לאחר שיחה עם כמה אנשים בחברה הצלחנו לקבל אסמתכא שהקו בוטל. עם זאת מאז כל חודש חשבון הבנק שלנו מחויב ב-6 ש"ח ללא שימוש. ניסינו לדבר עם אחראי משמרת אך מסרבים לתת לנו מענה ללא הצדקה. כמו כן הם טוענים ההאשמות שהמס טלפון לא שייך לנו והם רוצים תעודה מזהה של בעל הקו שלחנו להם אך אם זאת הם מסרבים לענות על שאלה פשוטה שזה למה הם עדיין מחייבים אותנו!!
הם גרמו לנו לעוגמת נפש זלזול והאשמות שווא השירות מזעזע וירוד..
כספי סוג הנזק :
החזר של כל החודשים שנלקח מאיתנו כסף פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אביגיל אבוחצירא, אחראי שם ותפקיד:
מבדיקה מקיפה שנערכה עולה, כי קיים תיעוד להצטרפות מנוי 03-6199507 לתכנית הנחות "חינם בכל חודש". ביום 09/07/06, נתקבלה בקשתה של הגברת מרי לביטול השרות, עם פנייתה ביום זה הופסק השירות והחיוב בגינו.
בעקבות פנייתה למוקד השירות של חברתנו, הוחלט לזכותה כמחווה של רצון טוב בסך 20 ש"ח כולל מע"מ עבור מספר חודשים בהם חוייבה בדמי השירות.
אני מבקשת לציין, כי רישום או ביטול השרותים השונים נעשה על פי בקשת הלקוח בלבד, וכי החיוב בגין דמי השרות אינו מותנה בשימוש בפועל בשרות.
יחד עם זאת, מאחר וחשובה לנו שביעות רצונה המלאה של הגברת מרי הוחלט לזכותה בגין יתרת דמי השרות בהם חוייבה עבור התקופה האמורה בסך 20.31 ש"ח כולל מע"מ.
באשר למענה ללקוח שאינו בעל הקו ברצוני להבהיר, כי בשל צנעת הפרט אין חברתנו נותנת פרטים כלשהם בגין המנוי ללקוח שאינו בעל המנוי, ולשם קבלת פרטים שכאלה על הפונה להציג יפוי כח של בעל הקו. מאחר והגברת מרי אינה בעלת המנוי האמור לא ניתן היה לתת פרטים ללא הצגת יפוי כח מבעל הקו, ומשהעבירה לחברתנו את יפוי הכח קיבלה את מלוא הפרטים הנדרשים.
תגובה:
כאמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה