אביגיל אבוחצירא, אחראי |
שם ותפקיד: |
מבדיקה מקיפה שנערכה עולה, כי קיים תיעוד להצטרפות מנוי 03-6199507 לתכנית הנחות "חינם בכל חודש". ביום 09/07/06, נתקבלה בקשתה של הגברת מרי לביטול השרות, עם פנייתה ביום זה הופסק השירות והחיוב בגינו.
בעקבות פנייתה למוקד השירות של חברתנו, הוחלט לזכותה כמחווה של רצון טוב בסך 20 ש"ח כולל מע"מ עבור מספר חודשים בהם חוייבה בדמי השירות.
אני מבקשת לציין, כי רישום או ביטול השרותים השונים נעשה על פי בקשת הלקוח בלבד, וכי החיוב בגין דמי השרות אינו מותנה בשימוש בפועל בשרות.
יחד עם זאת, מאחר וחשובה לנו שביעות רצונה המלאה של הגברת מרי הוחלט לזכותה בגין יתרת דמי השרות בהם חוייבה עבור התקופה האמורה בסך 20.31 ש"ח כולל מע"מ.
באשר למענה ללקוח שאינו בעל הקו ברצוני להבהיר, כי בשל צנעת הפרט אין חברתנו נותנת פרטים כלשהם בגין המנוי ללקוח שאינו בעל המנוי, ולשם קבלת פרטים שכאלה על הפונה להציג יפוי כח של בעל הקו. מאחר והגברת מרי אינה בעלת המנוי האמור לא ניתן היה לתת פרטים ללא הצגת יפוי כח מבעל הקו, ומשהעבירה לחברתנו את יפוי הכח קיבלה את מלוא הפרטים הנדרשים. |
תגובה: |
כאמור לעיל. |
פתרון: |
|
|