פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לקויה וחיוב בלתי מוצדק לתשלום בגין שירות שאיני מקבל יותר נושא התלונה:
בנימין חן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
לפני כחודש יצרתי קשר עם שירות הלקוחות בטל' 199. שוחחתי עם נציגה בשם נטלי והבהרתי שהנני מעוניין לבטל את שירות האינטרנט היות ואני מעתיק את מקום מגוריי,בעוד לא אזדקק לשירות אינטרנט במקום מגוריי החדש.סכמתי עם נטלי כי השירות יתבטל בתאריך ה-10.4.14, מועד העתקת מקום מגוריי. בשיחה זו שאלתי את נטלי מה יהיה עליי לעשות עם מכשיר הראוטר במועד ביטול השירות (כאמור,החל מתאריך ה-10.4.14),נטלי ענתה בפשטות שלשם כך,יהיה עליי לסור לחנות "בזק סטור" באיזור מגוריי ושם למסור את המכשיר, כך שמרגע המסירה אסיים את חובותיי כלפיהם. לאחר מס' ימים, אבי ניגש עם מכשיר הראוטר שלי ע"מ למסור אותו בחנות "בזק סטור" בקניון רננים, שם הנציג טען בפניו שאין טעם להחזיר את המכשיר כיוון שהוא נרכש (???) ויהיה עליי להמשיך לשלם בגינו. לא ייתכן שחברת "בזק" תטרטר לקוח ותחייבו בתשלומים ללא הצדקה. דורש להחזיר לחברה את המכשיר ולהתנתק סופית מן החברה,תוך ניכוי החוב הלא מוצדק בעליל !!!
כספי סוג הנזק :
דורש להחזיר לחברה את המכשיר ולהתנתק סופית מן החברה,תוך ניכוי החוב הלא מוצדק בעליל !!! פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן - בזק בינלאומי שם ותפקיד:
שלום בינימין חן,

שים לב כי הפנית את תלונתך לחברת בזק בינלאומי ולא לבזק שהן שתי חברות נפרדות.
תגובה:

הייתי ממליץ לך לשנות את הפניית הפנייה לחברת בזק לקבלת תגובה מהם.

בברכה,
מתן, בזק בינלאומי
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה