פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק האינטרנט ללא התראה וטרטור במענה שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני סטודנטית וחתומה על הסכם אינטרנט עם בזק בינלאומי שאיתו התחברתי לאינטרנט עד ליום שלישי ה-5.8.2014 שבו פתאום באמצע היום נקטע החיבור לאינטרנט בלי שום סיבה.
כשהתקשרתי לבזק בינלאומי הודיעו לי (אחרי אינספור ברורים) שהמנוי שלי לא פעיל. מכיוון שלא איחרתי בתשלומים ו/או ביצעתי שום פעולה אחרת בחודשים האחרונים במנוי זו לא הייתה הסיבה. אך בבזק בינלאומי לא סיפקו גם כל הסבר אחר ולכן פשוט נשארתי תקועה בלי אינטרנט ובלי לדעת למה.
אחרי שלושה ימים של בירורים עם הספק, התשתית (בזק) וחזרה לספק כשבכל פעם מתחילים תהליך חדש של בירורים אינסופיים התקשרו אליי בחזרה עם המסקנה שבזק בינלאומי והאוניברסיטה שבה אני רשומה החליטו לנתק את ההסכם ביניהם שבמסגרתו ניתנה הנחה לסטודנטים.
המנוי יחודש כעת ,כך אמר נציג המכירות, בתוספת תשלום לספק (שלא הייתה קיימת עד עכשיו).
לא רק שהדבר נראה לי תמוה שמחליטים על ניתוק הסכם באמצע החודש ובלי התראה מוקדמת אלא שגם בזק בינלאומי לא טרחה להודיע על כך מראש והעבירה את האחריות על האוניברסיטה. בנוסף הנציג טען שהדבר ידוע להם ושקיבלו הרבה תלונות מסטודנטים אחרים . אם כך מדוע נדרש לבזק בינלאומי שלושה ימים בשביל לאתר את ה"תקלה" במנוי שלי? האם בזק בינלאומי לא יודעים מה מתרחש בחברה שלהם? מה מצב הלקוחות שלהם?
אני מקווה שבזק בינלאומי ישפרו את השירות שלהם ויראו בלקוח את מי שמשלם להם דמי מנוי ולא בצד שלישי המעורב בעניין, ובכל מקרה של הפסקת השירות כל עוד לא הופסק התשלום ולא הופר החוזה הייתי מצפה מבזק בינלאומי להודיע על כך מראש לבעל המנוי! זה לא כל כך קשה בימינו לשלוח התרעה מראש במייל . יש אנשים שזה קריטי בשבילם.
תודה

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן - בזק בינלאומי שם ותפקיד:
שלום,

לאחר שיחה עם הלקוחה הנושא טופל.

מתן - בזק בינלאומי
תגובה:
הנושא טופל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה