פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק ללא התראה ודרישת חוב ללא הצדקה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי מנוי לשירותי האינטרנט דרך בזק ובזק בינלאומי (תשתית וספק). לפני כחצי שנה נותק לי שירות האינטרנט ללא התראה מראש, וכשפניתי אל שירות הלקוחות נאמר לי שהחבילה כבר התפרקה ושעלי היה לדעת זאת ולעדכן אמצעי תשלום. החלטתי לעבור לספק אחר. במהלך המעבר שלחתי בקשה לניתוק דרך אתר נתק. גם אין בכך ראיה לקבלת הבקשה ,ברשותי האישור על שליחתה. כעת פונים אלי מבזק בילאומי בטענה שיש לי חוב של מספר חודשים מולם. לא קבלתי כל התראה מוקדמת ועו"ד שלהם חסרת סבלנות ומאיימת בהוצאה לפועל. החוב נתבע על סמך דואר שנשלח ללא חתימה על קבלתו (הכתובת שבידם כבר לא היתה מעודכנת ודרך בזק עדכנתי מקום מגורים!) וללא שהרימו טלפון אחד! מדוע לא להרים טלפון ללקוח בזמן ולומר לו שהוא הולך להיות חייב כסף אם לא יעדכן אמצעי תשלום? משירות הלקוחות לא מוכנים לתת לי את פירוט הפניות שלהם ושלי באותה תקופה. האם אין לי זכות לקבל אותן? לא גלשתי בתקופה לאחר הניתוק אף דקה אחת ולאור האישור שבידי ברור לכל בר דעת כי לנציגים הייתי אומר שכבר הגשתי בקשה להתנתקות ושכבר איני מנוי שלהם. כזו התייחסות אלימה וחוסר הקשבה בשביל כמה מאות שקלים לא ראיתי אצל אף חברת תקשורת! פשוט לא יתכן בחברה מתוקנת שתהיה העלאת מחירים או חיוב לקוח מבלי ליידע אותו מראש על העניין או לפחות טלפונית במהלך התקופה. מעולם לא הייתי חייב שקל לאף ספק או חברת שירות ומבחינתי אגיע עם העניין גבוה ככל שידרש.
כספי סוג הנזק :
ביטול התביעה. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן - בזק בינלאומי שם ותפקיד:
שלום גלעד,

פנייתך נבדקה והיא במעקב, נעשה ניסיון ליצור עמך קשר אך ללא מענה. הושארה הודעה קולית כולל בקשה לאישור ניתק תקין.

בברכה,
מתן - בזק בינלאומי
תגובה:
לכל פנייה נוספת בנושא זה או בכל נושא אחר אתה מוזמן לפנות אלינו ישירות במייל [email protected].

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה