פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלומים למרות הודעות ובקשות להפסקת מתן שירות. נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
פתחתי עסק בכפר סבא , חנות לשוקולדים והתחברתי לבזק 2 קוו טלפון ואינטרנט. ב 26.5.14 סגרתי את החנות ופניתי לבזק שינתקו אותי ושהחל ממועד זה יפסק הקשר העסקי ביננו.
פניתי לבזק פעמים נוספת בו הבטיחו לי החזר תשלומים ובמקום זאת הם עדיין ממשיכים לחייב אותי בתשלומים של 169 שקל בחודש.
מה עושים כשהחברה צוחקת עלי כאיש קטן ועושה כרצונה בכרטיס האשראי שלי.
בזק מחייבת אותי על הקווים: 09-76****2 .09-79****3
כספי סוג הנזק :
הפסקת גביית תשלומים והחזר גביית יתר פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן - בזק בינלאומי שם ותפקיד:
שלום בן ציון,

בתלונתך התייחסת לכך שחברת 'בזק' אינה מנתקת אותך משירותיה וקישרת את התלונה ל'בזק בינלאומי' ספקית אינטרנט. השאלה היא האם הכוונה בתלונה היא לספקית האינטרנט 'בזק בינלאומי' או לחברת התקשורת 'בזק'
תגובה:
בברכה,
מתן - בזק בינלאומי
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה