פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק, דרישה להחזר מיידי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
עותק: משרד עו"ד פירון

א.ג.נ שלום רב,

בנובמבר 2013 הצטרפתי לבזק בינלאומי.
באותו יום בו הצטרפתי בוצע ניתוק. למעשה לא הייתי לקוח של בזק בינלאומי יותר משעתיים.
מסיבות לא ברורות, שידועות רק לבזק בינלאומי, הניתוק לא נקלט.
כיוצא בכך, במשך שנה הומשכתי להיות מחויב ע"י בזק בינלאומי שלא כדין, בלי שמסופק לי שום שירות ע"י החברה וחמור מכך בלי שבזק בינלאומי שולחים לי חשבוניות חודשיות.
באם היו שולחים חשבוניות שכאלו, הייתי יודע שאני עדיין מחוייב והיה ביכולתי לפנות מיידית דאז לביטול החיוב.
לאור זאת, אני דורש החזר והשבה מלאה של החיובים שגביתם ממני מהסיבות הנ"ל:
1. לא קבלתי מכם שירות במשך כל התקופה הזאת. דבר שניתן לבדיקה במערכות החברה.
2. לא שלחתם לי חשבוניות בדואר ו\או במייל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרה מלאה של התשלום על כל התקופה. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה