פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום עבור שירותי האינטרנט שלא הוזמנו ולא סופקו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להבהיר את העובדות הבאות:
1. אנוכי משתמשת בתשתית אינטרנט של בזק ומעולם לא הזמנתי שירותי ספק אינטרנט מבזק בינלאומי ולא השתמשתי בהם.
2. לתדהמתי נוכחתי לדעת שבזק בינלאומי מחייב אותי בתשלום עבור שירותי אינטרנט וזאת מחודש ספטמבר 2013.
3. מעולם לא חתמתי על חוזה ו/או הסכמתי בטלפון לקבלת שירות.
4. מעולם לא קיבלתי חשבוניות מבזק בינלאומי לא בדואר ולא בדואר אלקטרוני.
5. ראוי לציין, כי מעולם לא קיבלתי שם משתמש וסיסמא כדבעי. כמו כן, לא קיבלתי שירות תמיכה כלשהיא, לרבות תמיכה לחיבור ראשוני ובכלל.
6. אשר על כן, הריני מבקשת החזר כספי מחודש ספטמבר 2013 ועד היום.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מחודש ספטמבר 2013 ועד חודש ינואר 2015 פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה