פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ועוגמת נפש בקו מס' 09-8824468 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏אפריל ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בבעלותנו אתר וחנות למכירת משקאות אלכוהולים שהטלפון שלה 09-8888868. לאחר הצקות מרובות מצד עובד בשם אבי פרץ, נרשמתי לשירות בבזק עסקים של פרסום אתר האינטרנט והטלפון של החנות בגוגל. לאחר שהסכמתי על החוזה, אותו בחור לא חזר אליי למרות ששלחתי לו ארבע פעמים מייל, במוקד שירות הלקוחות העסקיים שלכם לא חוזרים. אלא אם כן ניסיתי את הטריק של לקוח חדש וחזרו אלי וביקשתי להשאיר הודעה למר אבי פרץ, אבל כמובן שזה לא חזר. לאחר שפתחתי תלונה באתר תלונה ובאגף התקשורת, דבר שאני הולכת לעשות מייד ברגע שאסיים לכתוב שורות אלה, פנה אליי בחור אחר מטעמכם שהציע להוריד לי את דמי המינימום, ואני שעייפה כבר מההתהלות המבישה הזו הסכמתי. ביקשתי מהבחור לשלוח לי את פרטי הסיכום במייל, אך באופן לא מפתיע גם הוא לא חזר וכמובן לא שלח את המייל, לאחר שווידאתי כמה פעמים שהמייל נכון. פשוט חוצפה, אין לי מילים לתאר כמה אני כועסת וכמה אתם מתייחסים ללקוחות שלכם בזילזול
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן, בזק בינלאומי שם ותפקיד:
שלום שני,

פנית בטעות לחברת בזק בינלאומי ולא לחברת בזק.
תגובה:
אנא פני לחברת בזק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה