פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש וניצול ציני וכספי של לקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שבוע שעבר התקשר אלי נציג של בזק שהציע לי חבילת קו+ ספק+ תשתית אמרתי לו שאני רוצה להתייעץ עם אשתי הוא שמח והבטיח לחזור אחרי שעה מיותר לציין שהוא לא חזר אלי. היום התקשרתי לבזק וקיבלתי הצעת מחיר יקרה יותר עבור אותם התכנים, שעה לאחר מכן נציגת שירות נוספת של בזק הציעה לי הצעה שלישית יקרה עוד יותר. בשלב הזה כבר התעצבנתי וביקשתי לדבר עם מנהלת. המנהלת כמובן מייד אמרה לי שלא מתועד אצליהם שנציג שירות דיבר איתי בשבוע שעבר והיום. כמובן שלאחר שנתתי שמות של שני נציגים, תאריך מדויק ושעה המנהלת "פתאום" מצאה תיעוד של השיחות. בשלב הזה היא הוסיפה : " אני לא יודעת בדיוק מה הציעו לך , הם לא מעורים בכל הפרטים אני אתן לך הצעה טובה". תופתעו לשמוע אבל היא נתנה לי הצעה סבירה ואפילו קישרה אותי עם נציג הספק החדש 099 וזאת מאחר ובאופן מפתיע בבדיקת מהירות התברר לי כי מהירות הגלישה שלי היא שליש ממה שהובטח לי, הנציג התחייב לבדוק את העניין ולחזור אלי כעבור 10 דקות. נציגה טכנאית של בזק ( בנוכחות המנהלת) התחייבה להתקשר בשעה שש ולוודא שהכל טופל. ובכן ניחשתם נכון , לא נציג 099 חזר אלי ובטח שלא הטכנאית של בזק. אחרי חצי שעה התקשרתי ל099 שם ענה לי אותו הנציג ואמר : " אנחנו בימים הקרובים נרכוש ציוד ונשדרג את המהירות שלנו" . עכשיו, לי יש את כל השמות של הנציגים, מספרי הטלפון מהם דברו איתי, תאריכים ושעות. אבל בבזק עדיין לא שמים קצוץ. משהוא יכול בבקשה לייעץ לי מה לעשות, פשוט אני עדיין על הקו איתם בפעם השישית היום וכל זאת רק מאחר ו"פנייתי חשובה להם".
אם זה נראה מטומטם למשהוא אני מתנצל, פשוט אני עובד בשתי עבודות כל יום ( לפעמים ב3) ואשתי בעצמה עובדת משמרות בבי"ח ואין לנו 10 שעות ביום לבזבז על שירות לקוחות בזק.
בזבוז זמן, עילבון, כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן שם ותפקיד:
התלונה מיועדת לחברת 'בזק' ולא לחברת 'בזק בינלאומי' תגובה:
יש לפנות לחברת 'בזק' פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה