פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מתנתק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
להלן מה שכתבתי לנציב הקבילות ללא התייחסות עד כה:
לנציב פניות הציבור של בזק בינלאומי,
התחברנו אליכם כי ציפינו לשרות אמין וחלק ללא בעיות.
לא משעמם לי כדי שאפנה אליכם כל יום שהטכנאים הנחמדים שלכם יפתרו לי בעיות ניתוק האינטרנט והטלפון הביתי.
אתה מוזמן לבדוק כמה פעמים התקשרנו לקבל שירות. על פעמים אלה אתה צריך להוסיף את הפעמים בהן סגרנו ופתחנו את הראוטר, סגרנו ופתחנו מחשבים.
אני מעריכה את רעיון התמיכה הטכנית שלכם- כולם נחמדים מאד, אבל זה לא מאפשר לי להשתמש בצורה יעילה בטלפון ובאינטרנט.
מבקשת פתרון מיידי כבר לסוף השבוע.


גם היום התקלה חזרה על עצמה.
מאז כתבתי אליכם, נאלצתי לבקש את שרותי המוקדנים שלכם לפחות עוד פעמיים.
אני חושבת שזו שערוריה. גם היום שוחחתי עם אופיר 36 דק עד ששוב לא נפתרו הדברים.
לאופיר אין תשובות. הוא כתב שצריך להחליף לי את הראוטר. כך סברו גם שניים קודמים לו.
אני חושבת שהטיפול המטרטר לא מתאים לחברה גדולה.
והמון בזבוז זמן סוג הנזק :
אבקש לפרסם התלונה ללא שם פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה