פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור מעבר תוכנית אינטרנט נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 24 בדצמבר התקשרו אליי מבזק בינלאומי והציעו לי תוכנית אינטרנת במכיר מוזל. רק לא אמרו, שהמעבר אליהם כרוך בתשלום של 100 ש"ח. אם היתי יודעת, לא היתי עוברת אליהם.
כשראיתי בחשבונית את החיוב הזה, מייד התקשרתי לברר על מה מדובר.
הסברתי שבזמן הצטרפות אף אחד לא אמר על התשלום הנוסף, ואני לא מוכנה לשלם את 100 ש"ח
בקישרי לקוחות הבטיחו למצוא את השיחה המוקלטת ולהאזין אותה. ואם באמת לא נאמר דבר לגבי 100 ש"ח אז יזכו אותי. כמה ימים שאני מחכה לתשובה מהם, ואף אחד לא ממהר לחזור. כל פעם שאני מתקשרת, אני שומעת רק תשובה אחת - זה בטיפול. אני יודעת, שלמצוא שיחה מוקלטת, אם ישנה, זה כמה דקות. ובחברה פשוט מושכים זמן, ולא רוצים לפתור את הבעיה.
כספי סוג הנזק :
החזר 100 ש"ח פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה