פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלחו לנו לפני שבועיים דרישה לתשלום אפילו שלא היינו לקוחות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני ואשתי קיבלנו בדואר דרישה לתשלום חוב מחברת בזק בינלאומי על כל שנת 2013 עד 2014 לפני מספר ימים. אנו לא היינו מנויים כלל לחברה באותה התקופה ובנוסף כאשר התקשרתי
לברר מדוע לא יידעו אותנו על חוב כל שהוא אלא חיכו שנתיים עד אשר "נזכרו" בכך הסבירו לי
שזה חוקי לחלוטין והם כלל לא מחוייבים לתת הסבר על כך. אני פשוט בהלם מאחר ואנו כלל לא
היינו מנויים לאף חברה (לא ספק ולא תשתית) ורק התקשרנו באותה העת לברר את המחיר דרך
הטלפון. מעולם לא ניתנו פרטי אשראי \ חשבון בנק ולכן תמוה לי איך בכל זאת רשמו אותנו
כלקוחות. בנוסף גם לא הייתה לנו תשתית מאחר ובאותה תקופה השתמשנו בגלישה בפלאפון ושיחות
גם כן ולכן לא היינו מנויים בכלל לבזק\הוט ולכן גם לא לבזק בינלאומי. הבנתי מהם כי הם הסתמכו על הפרטים שנתנו במהלך אותה שיחה בה ניסינו לברר את המחירים. מעולם לא בקשנו להתחיל בחבילה כל שהיא או סגירה של עסקה כלשהי מולם וכהוכחה לכך הרי שחוץ מכתובתנו ושם פרטי אין להם אף פרט מזהה כגון פרטי תשלום. אני שלחתי להם הוכחה מבזק ומחברת הוט על כך שלא היינו בשירותי תשתית מולם ולכן גם לא מן הסביר שעישנו מנוי באותה תקופה. הם אמרו שיש להם הקלטה אך מוכנים לרדת במחיר לחצי, אך כאשר ביקשתי לקבל לידי את ההקלטה לא הסכימו, ואני ממש לא מבין כיצד הם מסוגלים לפתוח במנוי ללא שום פרט וגם ללא הסכמתנו. בנוסף להכל לא הבנתי מהם איך הם יכולים לדרוש על שנתיים של שירותי ספק כאשר כלל לא השתמשנו בהם וכל השנתיים לא קיבלנו אפילו טלפון בדבר חוב כלשהו, וגם לא מכתב \ מייל(הדבר המגוחך הוא שאפילו נתב או קו טלפון לא היה לנו!!!!). אינני מבין מה עליי לעשות במקרה שכזה אך לדעתי זהו פשוט ניסיון גניבה ברמה פלילית שמצריכה לדעתנו תלונה במשטרה (כיצד בכלל רשמו חיובים במשך שנתיים מבלי אפילו לשלוח לנו קבלות או ליידע אותנו בצורה כלשהי שקיים מנוי כלשהו !!).אני מקווה שתוכלו לפתור את העניין מאחר וכל זה הינו ניסיון לגנוב בצורה הכי שקופה שיש.
זמן, המון עצבים ועוגמת נפש לאדם שעבר שבץ בעברו סוג הנזק :
לבטל מיידית את דרישת התשלום הבזוייה הזו ולפצות על הזמן הרב שבזבזתי (הייתי בטלפונים שהקלטתי מעל 40 שעות, המהלכם גם העליבו וטרקו לי טלפונים!!!) פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן, נציג דיגיטל שם ותפקיד:
הועבר להמשך טיפול תגובה:
הועבר להמשך טיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה