פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כבר שבעה ימים אני רוצה להתנתק משרות VOIP אבל אין עם מי לדבר נושא התלונה:
איירפטוב ארתור שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני התחברתי לשרות שיחות VOIP של בזק מנלאומי לאחר שקיבלתי פרטים שמאוד הפתיעו.לקח הרבה זמן עד שחיברו אותי,הייתי צריך להתקשר לא פעם אחד אבל בסוף חיברו.עשיתי אולי 4 שיחות מאוד קצרות כי העיכות היא ממש על הפנים.לא שומעים אותי,או אני לא שומע...הקיצור לא שווה.בחבילת הניסיון הזאת אין התחיעיבות אז החלטתי להתנתק.ואז נתקעתי בבעיה.עשיתי מלא שיחות...מעבירים אותי ממקום למקום,אומרים שאני נמצע בטיפול של איזה מישהו מקשרי לקוחות והוא מעביר אותי חזרה למוקד!
ממש חוצפנים.אני כבר הרבה זמן עם בזק בנלאומי אבל כזה יחס לא קיבלתי.
בינתיים לוקחים לי כסף על זה שקיים לי מנוי אבל אני אפילו להתקנתי את התוכנה.
שיחות עם נציגים "מתנתקות" אבל אף אחד לא חוזר!!!
בבקשה תעזרו לי.
תודה מראש.

פרטי המנוי לצורך זיהוי:
איירפטוב ארתור
312806367
מס" VOIP 074-4148131
כספי, סוג הנזק :
פיצוי,ניתוק והתנצלות! פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
מרישומינו עולה כי בתאריך ה- 31/7/06 התקבלה בקשתו של מר איירפטוב להתנתק משירות ה-VOIP.
בנוסף נמצא, כי בעקבות פנייתו האמורה נעשו מאמצים להשיגו במספר הטלפון שמסר, אך ללא הצלחה.
השירות בוטל בפועל בתאריך ה-13/8/06 ועל כן מר איירפטוב זוכה בהפרשים ממועד בקשתו ועד לביצוע הפעולה בפועל.
ברצוני לציין כי הבעיה נפתרה לשביעות רצונו של מר איירפטוב.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה