פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפכו אותי ללקוח בעל כורחי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בזק בנלאומי נתנו לי מספר לקוח ושלחו לי בקשה לתשלום בגין כלום.
בוקר חמים אחד הופתעתי לראות בתיבת הדואר שלי מכתב מחברת בזק בנלאומי בו אני מתבקש לשם להם סכום בגין תיבת נפח שאני כביכול, מנוי בה. לעלם לא התקשרתי בצורה כזו או אחרת עם החברה לעיל, וכמובן שאחרי מקרה זה אין לי את הכוונה להיות לקוח שלה.
אחרי ברור קצר שלי מול מחלקת הכספים של החברה, התברר לי כי הפרטים שלי, אינם נחלתי הפרטית וכי ברגע שחשבונות הטלפון שאני משתמש בו הופנו אלי (דירה שכורה) בזק בנלאומי קיבלו אוטומטית את פרטי וכך הפכו אותי ללקוח שלהם ללא כל ידיעתי.
יש לי הרגשה רעה שפגעו בפרטיותי, ולדעתי הנושא הזה גובל בפלילים.
במהלך הברור שלי עם החברה הסוררת, התבקשתי להמציא להם העתק מחוזה השכירות, וכן את הפרטים של הדיירת שגרה לפני בדירה. לא רק שפגעו בי, גם גרמו לי לבזבוז זמן. פשוט אין גבול לחוצפה.
אני בהחלט שוקל להגיש תלונה במשטרה, כי יש לי הרגשה שמה שהם עושים ממש לא חוקי. פלילי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות בכתב, פילוי כספי ע"ס 5000 שקלים חדשים. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקה מקיפה בנושא, עולה כי בשל תקלה נשלחו על שמו של מר לוי חשבוניות לתשלום וזאת במקום על שם הדייר שקדם לו, בכתובת המצויינת במערכתנו.
תקלה זו נפתרה ומר לוי לא יקבל יותר דיוור על שמו מחברתנו שכן, אין לו שירותים המסופקים באמצעות בזק בינלאומי.
ברצוני לציין כי העיניין הסתיים לשביעות רצונו של מר לוי.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה